پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۰۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز پروازهای بازگشت حجاج به کشور از صبح دیروز خبر داد و گفت: پروازهای بازگشت تا بامداد ۲۵ شهریور ادامه خواهد داشت.

شعار سال: سید محمود رضوی با اشاره به آغاز عملیات بازگشت حجاج به کشور گفت: برای اجرای این عملیات حدود ۳۲۰ پرواز برنامه ریزی شده است که ۱۳۰ پرواز توسط هواپیمایی سعودی و ۱۹۰ پرواز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: پروازهای بازگشت حجاج به کشور از دیروز صبح آغاز شده و تا بامداد ۲۵ شهریور که آخرین پروازها در فرودگاه گرگان به زمین می‌نشینند، ادامه خواهد داشت. ترکیب پروازها نیز مانند پروازهای رفت است و بالغ بر ۸۵ هزار حاجی با این پروازها به کشور باز خواهند گشت.

رضوی با اشاره به تقسیم پروازها میان هواپیمایی سعودی و ایران‌ایر گفت: در پروازهای رفت ۵۹ درصد پروازها متعلق به ایران‌ایر بوده و ۵۲ درصد مسافران با این پروازها منتقل شده‌اند. همچنین ۴۱ درصد از پروازها متعلق به هواپیمایی سعودی بوده اما به واسطه استفاده از هواپیماهای پهن‌پیکر، این هواپیمایی ۴۸ درصد کل مسافران را جابه جا کرده است. پروازهای برگشت نیز تقریبا با همان ترکیب انجام خواهد شد.

وی افزود: برای فرودگاه‌ها حساسیت اعزام حجاج بیشتر شامل استقبال از خود زوار است، اما هنگام برگشت، آنچه بیشتر اهمیت دارد شرایط مستقبلان است.

رضوی خطاب به مستقبلان حجاج گفت: از استقبال کنندگان حجاج می خواهم که قبل از حضور در فرودگاه حتما زمان پرواز را از اطلاعات پرواز فرودگاه جویا شوند تا زمان حضور خود در فرودگاه را تنظیم کنند. در فرودگاه نیز با عوامل انتظامی در مورد محل پارک خودروها و محل تردد وسایل نقلیه همکاری کامل داشته باشند.

سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به شرایط خاص زوار حج اشاره کرد و ادامه داد: به طور معمول مسافران این پروازها از میانگین سنی بالایی برخوردار هستند. بنابراین تمام برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین رفاه و نیازهای این عزیزان در فرودگاه‌ها انجام شده و تمهیدات لازم برای بازگشت بدون دغدغه حجاج به کشور پیش‌بینی شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 6 شهریور 97، کدمطلب: 4387131، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
ا.ف75
واقعا امیدوارم این سری دیگه با بازگشت حاجی ها از عربستان بیماری ای چیزی با خودشون نیارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
ا.ف75
این دوستمونم هیچ نظری در مورد معنویت این عزیزان وقتی از سفر میان نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
ا.ف75
واقعا نظر ها در مورد حج رفتن یا نرفتن زیاده! ولی من نمیرمو به کسانی هم که میرن احترام میذارم
نه حرص میخورم نه حرص میدم!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین