پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۹۸۵
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
علی رستمی ،معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از اعزام 23 هزار و 249 زائر حج تمتع امسال از فرودگاه امام (ره) به سرزمین وحی خبر داد.

شعار سال: علی رستمی ،معاون بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام از انجام 91 سورتی پرواز از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به شهرهای جده و مدینه برای اعزام زائران حج تمتع امسال خبر داد و گفت: عملیات اعزام زائران به سرزمین وحی از بیست و سوم تیرماه تا بیست و چهارم مردادماه به طول انجامید و طی آن 23 هزار و 249 زائر از فرودگاه امام(ره) به سرزمین وحی مشرف شدند.

رستمی افزود: از 91 سورتی پرواز، 64 پرواز مسافری توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما” و 27 پرواز توسط شرکت هواپیمایی سعودی انجام پذیرفت.

وی با اشاره به کاهش زمان تأخیر پروازهای حج تمتع 97 گفت: میانگین تأخیر هر پرواز به طور متوسط ۳۰ دقیقه برآورد شده که نسبت به سال گذشته سیر نزولی داشته و این میزان نیز به علت نقص فنی هواپیما و موارد دیگر بوده و عوامل فرودگاهی در تأخیرها نقشی نداشته‌اند.

معاون بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با بیان اینکه پروازهای بازگشت حجاج از پنجم شهریور آغاز می‌شود و تا بیست و ششم این ماه ادامه خواهد داشت، افزود: مدیران و کارکنان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از هم‌اکنون در حال آماده‌سازی سالن بازگشت جهت استقبال مناسب و شایسته از حجاج هستند و آمار و اطلاعات این پروازها به طور مستمر و مرتب و از طریق دفتر ارتباطات ، اطلاع رسانی و اموربین الملل این شرکت به اطلاع عموم خواهد رسید.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری ایرلاین پرس، تاریخ انتشار 27 مرداد 97، کد مطلب: 91692، www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین