پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۲۵۰۰۶
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: مراسم احیای شب نیمه شعبان با حضور ۵۰۰ دانشجو در حرم امام حسین علیه السلام برگزار می‌شود.
شعارسال: حجت الاسلام محمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ کاروان دانشجویی در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به این سفر اعزام شدند.

وی افزود: آخرین اعزام دانشگاهیان در این دوره ۱۶ اردیبهشت خواهد بود که هفته آینده اعزام‌های این دوره به پایان می‌رسد.

فقیهی با اشاره به برنامه ویژه دانشگاهیان در شب نیمه شعبان در کربلا گفت: یکی از برنامه‌های ما در شب نیمه شعبان برگزاری مراسم احیا، مناجات و سخنرانی ویژه کاروان‌های دانشجویی است که همه کاروان‌های دانشجویی حاضر در کربلا در این مراسم شرکت می‌کنند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اضافه کرد: پیش بینی ما این است که بیش از ۵۰۰ دانشجو در مراسم نیمه شعبان که در حرم امام حسین علیه السلام برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 9 ارديبهشت 1397 ، کدخبر: 681348 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین