پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۱۱۷۵
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
دانشگاهیان کشور تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه، هفتم دی ماه فرصت دارند در عتبات دانشگاهیان ثبت‌نام کنند.

شعارسال: با توجه به مهلت تمدید شده، دانشگاهیان کشور تنها تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه، هفتم دی فرصت دارند در عتبات دانشگاهیان ثبت‌نام کنند.

مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان دانشگاهی تشرف به عتبات عالیات، شامل دانشجویان تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام‌نور، غیرانتفاعی، علمی-کاربردی، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها ساعت ۲۴ امروز پنج‌شنبه، هفتم دی پایان می‌پذیرد و قرعه‌کشی روز جمعه هشتم دی انجام می‌شود.

ثبت‌نام از طریق سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir انجام می‌پذیرد و نکات لازم همزمان با ثبت‌نام بر روی سایت منتشر شده است و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، هر متقاضی می‌تواند از میان تاریخ‌های پیشنهادی،۲ تاریخ برای اعزام انتخاب و در آن تاریخ‌ها ثبت نام کند.

لازم به توضیح است، هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از بهمن ماه سال جاری آغاز و تا اردیبهشت ماه سال آینده انجام خواهد شد و در این مدت 17 هزار دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

گفتنی است، پس از قرعه کشی نتایج روز شنبه نهم دی بر روی سایت لبیک اعلام خواهد شد.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 7دی 1396 ، کدخبر: 331858، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین