پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۷۱۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۰
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعزام بیش از ۶۰ کاروان دانشگاهیان به عتبات عالیات در نوروز ۱۳۹۷ خبر داد.
شعارسال: حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: در هجدهمین دوره اعزام دانشجویان و دانشگاهیان به عتبات بیش از 95 هزار نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 17 هزار نفر تا اواسط اردیبهشت به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با توجه به مشغله‌های اساتید دانشگاه‌ها، کاروان‌های نوروزی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیشتر از میان اساتید انتخاب شده‌اند و در مجموع بیش از 60 کاروان از دانشگاهیان در ایام نوروز به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

وی از برگزاری جلسه آموزشی و توجیهی برای زائران عتبات یک هفته قبل از اعزام به سفر خبر داد و افزود: علاوه بر همایش استانی، جلسه آموزشی با حضور اعضای کاروان‌های اعزامی حدود یک هفته قبل از سفر در استان‌ها برگزار می‌شود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: زائرین دانشگاهی سه‌شب در نجف اشرف، سه‌شب در کربلای معلی و یک‌شب در کاظمین اقامت خواهند داشت و به منظور بهره‌برداری بیشتر زائرین از سامرا و کاظمین، درصدد هستیم تعداد روزهای سفر در کاظمین را افزایش دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی یادآور شد: با همکاری سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا مطلوب‌ترین هتل‌های موجود در عراق برای زائرین دانشگاهی تدارک دیده شده است، همچنین با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همکاری بعثه مقام معظم رهبری در عراق، برنامه‌های فرهنگی و زیارتی ویژه‌ای برای کاروان‌های دانشگاهی برگزار می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1396 ، کدخبر: 13961228000453 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
آشنایی هرچه بیشتر این جوانان با دلاوری های جوانان نسل انقلاب میتواند زمینه را برای گرایش هرچه بیشتر و پیوند عمیق تر با انقلاب اسلامی ایران را پدید بیاورد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
کاش همینقدر ک برای اینجور موارد بودجه گذاشته می شد برای اشتغال جوانان هم بودجه میذاشتن
ن.ف۸۳
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین