پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۹۵۳۴۳
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷
مهلت شرکت در دوره‌های آموزش مجازی بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان تا ۲۰ فروردین ماه در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک تمدید شد.
شعارسال: مهلت شرکت در دوره‌های آموزش مجازی بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان تا ۲۰ فروردین ماه در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک تمدید شد.

آموزش مجازی به زائران عتبات دانشگاهیان از ابتدای اعزام زائرین در این دوره در سامانه آموزش مجازی آغاز شد و تا امروز بیش از ۲۱۰۰ نفر از زائرین دانشگاهی در آن ثبت نام کرده اند.

سه درس آثار و اسرار نماز، احکام کاربردی و حیات پاکان از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده برای زائرین است که علاقمندان به شرکت در این دوره می‌توانند به سامانه http://samane.labbayk.ir/مراجعه و به سوالات هر بخش جداگانه پاسخ دهند.

سامانه آموزش مجازی زائران عتبات دانشگاهیان تا ۲۰ فروردین ماه سال ۹۸ در دسترس زائرین بیستمین دوره عتبات است و از بین زائرانی که با موفقیت دوره آموزش مجازی را بگذرانند به قید قرعه کمک هزینه سفر‌های زیارتی و هدایای فرهنگی تعلق خواهد گرفت.

زائرانی که موفق به دریافت گواهی نامه نهایی شدند، پی دی اف آن را با ذکر مشخصات و شماره تماس به آدرس amoozesh@labbayk.ir ارسال کنند تا در قرعه کشی دریافت کمک هزینه این دوره شرکت داده شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 22 اسفند 1397 ، کدخبر: ۷۵۲۳۷۶ ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین