پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۸۶۰۰
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۷
علیرضا رهایی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ارزیابی رشته‌ها بر اساس نیازهای منطقه‌ای، نیمه اول امسال نهایی می‌شود.

شعار سال: دکتر علیرضا رهایی گقت: رشته‌های مشابه در واحدهای مجاور که تقاضای دانشجوی بسیار کمی دارد تجمیع خواهد شد تا تقاضای دانشجو در حداقل یکی از آن واحدهای مجاور به حد نصاب و قابل قبول برسد.

وی افزود: این کار استان به استان در قالب ده منطقه آمایشی بررسی و موضوع در منطقه‌ها نیز از نظر استان های مجاور همدیگر دیده شده است.

معاون آموزش و تحصیلات دانشگاه آزاد تاکید کرد: فاز اول آن در برخی از استان‌ها مثل استان اصفهان از بهمن ماه سال گذشته اجرا شده است.

وی ادامه داد: بعد از اجرای این فاز آزمایشی امید است تا ایام تابستان شرایط رشته‌ها نهایی شود و برای تابستان امسال این طرح به طور کامل و جامع در تمام واحدهای دانشگاهی به اجرا گذاشته شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب: 917929، www.iscanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین