پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۳۵۶
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: 850 سرباز مستقر در پادگان های این استان با هدف ارایه مهارت و کمک به رونق اشتغال موفق به اخذ گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای شدند.

شعار سال« سعیدرضا شاه محمدی» افزود: این سربازان در رشته های مکانیک، کارآفرینی، برق و تاسیسات در پدافند هوایی، نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران استان مرکزی زیر نظر مربیان ادراه کل فنی و حرفه ای استان دوره های مهارتی را فراگرفتند.

وی اظهار داشت: طرح آموزش فنی و حرفه ای در قالب سربازان نیروهای مسلح از سال گذشته با آموزش 200 هزار سرباز در کشور آغاز شد که سهمیه استان مرکزی یک هزار و 415 نفر بوده که تاکنون 124 درصد تعهد محقق شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: هزینه آموزش رشته های فنی و حرفه ای رایگان است و سربازان در برخی رشته ها در کارگاه های فنی و حرفه ای حضور دارند و در برخی رشته ها، کارگاه آموزشی در مراکز برگزار می شود.

شاه محمدی افزود: 2 هزار و 820 سرباز سال گذشته در استان مرکزی در دوره های آموزشی مهارت آموزی شرکت کردند.

وی ادامه داد: سربازان بزرگترین سرمایه، ثروت و آینده سازان کشور هستند و باید با فراگیری مهارت های مختلف در حین خدمت گام بزرگی برای رفع بیکاری، اشتغال و توسعه کشور بردارند.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی با بیش از 167 آموزشگاه آزاد و 21 مرکز دولتی کار آموزش مهارت های مختلف را در این استان برعهده دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 11شهریور 97، کدمطلب: 83019616، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین