پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۵۹۲
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۲
محمدی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان کرمان معرفی شد.

شعارسال: آئین تکریم و معارفه مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان کرمان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین بهجت‌پور برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام حسین الله‌وردی مدیر سابق حوزه علمیه خواهران استان کرمان با بیان اینکه بیش از 3 هزار روز توفیق داشتم تا در حوزه علمیه خواهران خدمت کنم اظهارداشت: این کار را با اعتقاد به وجود ظرفیت خواهران استان و با اعتقاد به نقش خانم‌ها و ظرفیت آنها در عرصه‌های مختلف پذیرفته و انجام دادم.

وی با بیان اینکه در قرآن نمونه‌های مختلفی از زنان معرفی شده است گفت: زنان بزرگواری چون آسیه و مریم به عنوان زنان پاکدمن و از طرف دیگر زنانی مانند زن لوط هم در قرآن بیان شده است.

مدیر سابق حوزه علمیه خواهران استان کرمان افزود: من با وجودی که مدیر حوزه علمیه برداران بودم اما همزمان مدیر حوزه علمیه خواهران هم بودم و تلاش کردم تا در این مدت مدیریت حوزه علمیه خواهران را مستقل اداره کنم و اجازه ندادم تا حوزه خواهران تحت‌الشعاع حوزه برادران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در مقطعی حوزه‌های علمیه استان‌ها سطح‌بندی شدند و حوزه‌های استان در سطح سه قرار گرفتند عنوان کرد: با تلاش‌های انجام شده رتبه ما به 2 ارتقا پیدا کرد و این موفقیت متعلق به شخص خاصی نیست و به خانواده حوزه علمیه تعلق دارد.

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام حسین الله‌وردی تقدیر و مرحمت محمدی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان کرمان معرفی شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12شهریور1397 ، کدخبر: 1819044: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین