پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۷۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
استاندار قزوین گفت: علاوه بر دستگاه های اجرایی مربوطه و فرمانداری ها، بانک ها نیز بر هزینه کرد تسهیلات اشتغالزایی روستایی نظارت می کنند.

شعارسال: عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در نشست شورای اشتغال استان قزوین با بیان اینکه بانک ها نباید اجازه انحراف این تسهیلات را در حوزه هزینه کرد بدهند، تاکید کرد: تسهیلات ارایه شده به متقاضیان باید در محل تعیین شده سرمایه گذاری شوند تا رونق اقتصادی و اشتغالزایی در نقاط روستایی را بدنبال داشته باشند.

وی بر تسریع در رسیدگی به پرونده های مربوط به تقاضای تسهیلات اشتغالزایی توسط دستگاه های اجرایی مربوطه و بانک ها شد و گفت: انباشت پرونده ها نارضایتی مردم و تاخیر در اجرای طرح های اقتصادی را بدنبال خواهد داشت.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: طرح هایی که با قوانین بانکی مطابقت ندارند نباید به بانک ها ارجاع شوند چرا که موجب اتلاف وقت و گرفتاری در بانک ها می شود.

وی اظهار داشت: در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی فراگیر اندکی عقب هستیم که این مساله باید با تلاش دستگاه های ذیربط و بانک ها جبران شود.

زاهدی گفت: از عملکرد و پیگیری دستگاه های اجرایی استان در حوزه تسهیلات اشتغالزایی روستایی رضایت دارم ولی هنوز در این خصوص به نقطه ایده آل نزدیک نشده ایم و جای کار زیادی داریم.

استاندار قزوین با بیان اینکه باید در پایان نیمه سال عملکرد مربوط به جذب و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی استان از 50 درصد عبور کند، اظهار داشت: دستگاه های اجرایی و بانک ها در این خصوص باید توجه و حساسیت لازم را داشته باشند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 13 شهریور 1397 ، کدخبر:83022485 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین