پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۵۴۷۶۳
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان ظروف آلومینیوم گفت: با توجه به رکود در بازار آلومینیوم، بیش از ۷۰ درصد کارخانه‌های تولیدی در این بازار تعطیل شده‌اند.
شعارسال:رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان ظروف آلومینیوم گفت: با توجه به رکود در بازار آلومینیوم، بیش از ۷۰ درصد کارخانه‌های تولیدی در این بازار تعطیل شده‌اند.

علی مرادی رئیس اتحایه سازندگان و فروشندگان ظروف آلومینیوم درباره افزایش قیمت مواد اولیه تولید آلومینیوم گفت: هم اکنون با افزایش قیمت مواد اولیه آلومینیوم روبه‌رو هستیم بطوری که در دوماه گذشته ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشتیم و این امر منجر به تعطیلی کارخانه‌ها شد.

مرادی، با اشاره تأثیر نوسانات نرخ ارز بر این صنعت، اظهار کرد: با توجه به رکود در بازار آلومینیوم، بیش از ۷۰ درصد کارخانه‌های تولیدی در این بازار تعطیل و یک سوم کارگران بیکار شده‌اند.

این مقام مسئول، در پاسخ به این پرسش که میزان معاملاتی که در بازار آلومینیوم وجود دارد به حد مطلوب رسیده است یا خیر، گفت: متأسفانه وضعیت مطلوبی در این صنعت شکل نگرفته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 16شهریور، کدخبر: 6656680، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین