پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۰۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۰
مدیر زمین و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با هدف تقویت کانون خانواده در این جزیره و به مناسبت عیدهای قربان و غدیر، 78 قطعه زمین به عنوان عیدی سازمان منطقه آزاد قشم به جوانان بدون مسکن شهر سوزا واگذار شد.

شعارسال: احمد دیرستانی روز شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: این قطعه ها به وسعت 200 تا 300 متر و با قیمت هر متر مربع 350 هزار ریال به افراد معرفی شده از سوی شورای اسلامی شهر سوزا واگذار شد.

وی افزود: همچنین 30 قطعه زمین 200 تا 300 متری نیز در روستای تولا واقع در پنج کیلومتری شهر قشم با کاربری مسکونی برای واگذاری به جوانان بدون مسکن در این روستا شناسایی شد.

وی ادامه داد: این زمین ها با قیمت مصوب هر متر مربع یک میلیون و 200 هزار ریال به افراد معرفی شده از سوی شورای اسلامی روستای تولا واگذار می شود.

دیرستانی تصریح کرد: روند واگذاری زمین به جوانان بدون مسکن در نقاط مختلف جزیره قشم بر اساس بخشنامه سازمان و همکاری شورای های اسلامی در شهرهای سوزا و درگهان و همه روستاهای جزیره قشم ادامه پیدا می کند.

وی خاطرنشان کرد: دریافت کنندگان زمین می توانند با مراجعه به واحد صدور مجوز در معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم و اخذ پروانه ساختمانی، نسبت به ساخت واحد خود با رعایت ضوابط و مقررات اقدام نمایند.

شهر سوزا از توابع بخش شهاب با 6 هزار و 974 نفر جمعیت در 39 فاصله کیلومتری از شهر قشم و در کنار ساحل جنوبی جزیره قرار دارد.

روستای تولا نیز با پنج هزار و 874 نفر جمعیت در پنج کیلومتری غرب شهر قشم واقع است.

جزیره قشم شامل شهرهای قشم، درگهان، سوزا و 58 روستاست و یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت دارد که از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول 135 کیلومتر و عرض میانگین 11 کیلومتر در خلیج فارس گسترده شده است و حدود 300 کیلومتر خط ساحلی دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 17شهریور1397 ، کدخبر: 83026425: www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
واقعا دم مسئولین گرم که دارن کم کاری های خودشون رو به بهترین نحو ممکن جبران میکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
ا.ف75
خیلی حرکت خوبیه کاش این کارا تو سطح کل کشور دیده بشه تا یکی از مشکلات ازدواج جوانان کم بشه حداقل
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین