پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۰۵
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان ملت ایران در مجلس دهم باید از کشمکش‌های بی‌ربط سیاسی پرهیز کنند.

شعارسال: محمدرضا باهنر در جمع مردم شهرستان بروجرد اظهار کرد: یک نماینده مجلس دهم نباید عزم کرده باشد که مخالف یا موافق دولت باشد.

وی خاطرنشان کرد: برخی نمایندگان بر این باور هستند که انقلابی‌ بودن به معنای چوب لای چرخ دولت گذاشتن است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ هر قدم مثبتی که دولت برمی‌دارد، باید مورد حمایت نمایندگان مجلس قرار گیرد.

باهنر حرکت در جهت تولید، اشتغال، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی را از اولویت‌های کاری مجلس دهم خواند و تأکید کرد: مجلس دهم باید اقتصاد مقاومتی را به منصه ظهور برساند.

وی داشتن یک شغل آبرومندانه یکی از حقوق حداقلی هر شهروند ایرانی دانست و بیان کرد: شرم‌آور است که در بسیاری از خانواده‌های ایرانی فارغ‌التحصیل بیکار وجود دارد.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر این اساس تقویت کار، اشتغالزایی و مهارت‌آفرینی باید در مجلس دهم مورد توجه نمایندگان قرار گیرد.

باهنر با بیان اینکه مجلس دهم از ظرفیت لازم برای تبدیل شدن به مجلسی کارآفرین و کارآمد برخوردار است، تأکید کرد: در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در برخی دوره‌ها همچون دوره ششم مجلسی ناکارآمد بوده و مشکلاتی را برای نظام و مردم ایجاد کرده است.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مجلسی روی کار بیاید که بار دیگر شاهد تکرار حوادث تلخی همچون فتنه 88 در کشور نباشیم، گفت: امروزه فرهنگ بسیجی در تمامی سرزمین‌های اسلامی رشد و نمو کرده است.

وی به توطئه‌های گوناگون دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی اشاره و عنوان کرد: امروز جنگ ما با استکبار یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی است.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نسل‌های گذشته انقلاب اسلامی ایران نسل‌های جنگ، سازندگی، توسعه علمی و استقلال سیاسی بودند.

باهنر تأکید کرد: جوانان نسل امروز انقلاب باید شاخص‌های اساسی را جلو ببرند که یکی از این شاخص‌های موضوع اقتصاد مقاومتی است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاريخ انتشار: 6 اردیبهشت 1395، کد خبر: 164654، www. mizanonline.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین