پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۳۹۴
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه اجرای موسیقی و آواز خیابانی بدون اخذ مجوز، خلاف قانون است، تاکید کرد: پلیس برخورد با این‌گونه افراد را از مدت‌ها قبل آغاز کرده است.

شعار سال: سردار حسین رحیمی در پاسخ به سوالی درباره شیوه برخورد پلیس با افرادی که به صورت غیر قانونی در خیابان‌ها موسیقی اجرا می‌کنند، اظهار کرد: افرادی که به صورت فردی یا گروهی اقدام به رفتارهای خارج از عرف کرده و در خیابان‌ها تعدادی را در کنار خود جمع می‌کنند، باید بدانند که این نوع رفتار خلاف قانون است.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه پلیس، برخورد با این دسته از افراد را از مدت‌ها پیش آغاز کرده است، اضافه کرد: اگر کسی می‌خواهد این سبک موسیقی را در خیابان ارائه کند، باید قبل از هر چیزی از وزارت ارشاد یا ارگان‌های ذیربط مجوز دریافت کند.

وی تأکید کرد: در قدم بعدی این افراد باید از پلیس و همین‌طور اداره اماکن عمومی درخواست مجوز کنند و با هماهنگی‌های انجام شده، نسبت به ارائه موسیقی خیابانی اقدام کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی تاریخ انتشار 20شهریور 97، کدمطلب: 431820، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین