پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۶۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: نوتامی (اطلاعیه) که ظرف روزهای اخیر توسط رسانه های خارجی منتشر و بزرگنمایی شده مربوط به سال ۲۰۱۷ بوده و سازمان هواپیمایی کشوری آمریکا نیز تاکنون در خصوص تمدید آن اطلاعیه‌ای صادر نکرده است.
شعارسال: مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر این‌که نباید هشدار اداره هوانوردی فدرال آمریکا مبنی بر عدم عبور هواپیماها از آسمان ایران جدی گرفته شود، اظهار کرد: تعامل حداکثری بین بخش‌های لشکری و کشوری در خصوص عبور ایمن پرواز هواپیماهای کشورهای متعاهد از آسمان ایران غیرقابل انکار است و این نوتام و اطلاعیه صرفا یک توصیه داخلی بوده و این چنین اطلاعیه‌های هوانوردی برای فضای دیگر کشورها نیز توسط آمریکا صادر شده است.

وی افزود: انتخاب عبور از آسمان کشورها، تابع چند فاکتور از جمله کاهش آلایندگی زیست محیطی جهت مصرف سوخت کمتر و دیگری صرفه و صلاح اقتصادی و امن بودن و سرویس دهی که موجب جلب رضایت پروازهای عبوری است و ایران جامع همه این خصوصیات است.

وی تصریح کرد: موضوع ناامنی و بزرگنمایی رسانه‌های غربی عملا خدشه‌ای به باور پروازهای عبوری و استفاده کنندگان از فضای ایران نخواهد داشت و بهتر است رسانه‌های خارجی التهاب آفرینی نکنند و رسانه‌های داخلی نیز موضوع را جدی نگیرند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 21 شهریور 1397 ، کدخبر: 1826722 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
ا.ف75
خداروشکر که آسمونش امنه! مردم دارن روز زمین از فشار اقتصادی خون بالا میارن! ایشالله همگی باهم بریم اسمون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین