پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۲۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) شب گذشته در مسجد چهارده معصوم مهاباد برگزارشد.شب های محرم حسینه ها شهر مامن دلدادگان اهل بیت است، عاشقانی که برای زنده نگاه داشتن یاد حماسه کربلا عاشقانه برسینه می زنند و این همان فلسفه یاد عاشورا است.

شعار سال: عضو هیئت علمی علوم معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد که سخنران این مراسم بود گفت: امام حسین (ع) با قیام خود به ما درس آزادگی و مردانگی آموخت و همین قیام امام حسین (ع) موجب زنده نگه داشتن اسلام شد.

حاج آقا ابراهیمی افزود: فلسفه برپایی عزاداری امام حسین(علیه السلام) افزون بر تسلّی بخشیدن به شركت كنندگان در آن مراسم، به طور كاملا طبیعی، سبب می شود تا نام و یاد امام حسین(علیه السلام) و حماسه عظیم او همواره زنده و تازه نگاه داشته شود.

وی ادامه داد: عزاداری بر امام حسین(علیه السلام)در قالب یكی از مردمی ترین رسم‌های اجتماعی میان مسلمانان انجام می شود و همگان در هر سنّ و از هر صنف زن و مرد، پیر و جوان و خردسال، با حضور در آن، پیام‌ها و درس‌های حماسه حسینی را با عمق جان دریافت می کنند.

شب های محرم حسینه ها شهر مامن دلدادگان اهل بیت است، عاشقانی که برای زنده نگاه داشتن یاد حماسه کربلا عاشقانه برسینه می زنند و این همان فلسفه یاد عاشورا است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان تاریخ انتشار 26شهریور 97، کدمطلب: 6669427، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
خداروشکر عزاداری ها هر ساله باشکوه تر برگزار میشه بخوص اینکه قشر جوون خیلی با شور حاضر میشن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین