پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲
در متن اوليه دستورالعمل مسکن مهر پيش بيني شده بود تا اين واحدهاي مسکوني براي کمک به خانه دار شدن اقشار کم درآمد با محاسبه متري 350 هزار تومان به آنها تحويل داده شود.

شعارسال: در متن اوليه دستورالعمل مسکن مهر پيش بيني شده بود تا اين واحدهاي مسکوني براي کمک به خانه دار شدن اقشار کم درآمد با محاسبه متري 350 هزار تومان به آنها تحويل داده شود. اما تجمعات چند ماه اخير متقاضيان مسکن مهر خبر از افزايش ناگهاني قيمت واحدهاي مسکوني اين طرح داد.متقاضيان معترض به افزايش قيمت آذر سال 93 و ارديبهشت سال جاري به نشانه اعتراض در مقابل مجلس شوراي اسلامي تجمع کردند و البته برخي از اعضاي کميسيون عمران نيز با آنها ديدار و گفت و گو کردند.

سخنگوي معترضان مسکن مهر پرديس گفت: تجمعات ما سياسي نيست و ما تنها درخواست آن را داريم تا ليست هزينه ها را به ما بدهند تا بدانيم براي په پول بيشتري مي پردازيم. نبي الله قديري گفت: هيچ يک از تجمعات ما سياسي نبوده و ما در جلساتي که با شرکت عمران پرديس داشتيم به آنها گفتيم که دليل اين تجمعات اعتراضي عدم شفافيت قيمت ها مسکت مهر پرديس است.

وي افزود: اين وعده به ما داده شده بود که واحدهاي مسکن مهر 18 ماهه به اتمام مي رسند و تحويل خواهند شد اما ما شاهد بوديم که بيساري از واحدها با تاخيري دو ساله پس از 40 ماه از زمان قرارداد به متقاضيان تحويل داده شده است.

قديري تاکيد کرد: واحدهاي مسکن مهر نه تنها سر موقع به خريداران تحويل داده نشدند بلکه اين روزها شاهد هستيم که مبالغي بسيار بيشتر از مبلغ درج در قرارداد از مردم مطالب مي شود.

وي گفت: بر خلاف صحبت هاي مدير عامل شرکت عمران شهرهاي جديد مبني بر اينکه با افزايش تورم ميزان قيمت نيز افزايش پيدا مي کند تورمي در اين افزايش قيمت دخيل نيست؛ زيرا بسياري از مصالح و تجهيزات براي تکميل پروژه هاي مسکن مهر در انبارهاي پيمانکاران وجود دارد و آنها مي توانند مصالح مورد نياز خود را تامين کنند.

قديري به خبرنگار موج گفت: يکي از مسوولان عمران پرديس در پاسخ پيگيري هايمان به ما لقب تفاله هاي دولت دهم داد و گفت: نهايتا ما را عوض مي کنند و باز اوضاع به حالت قبل باز مي گردد و شما کاري از پيش نمي بريد.

نماينده متقاضيان مسکن مهر پرديس اصلي ترين دليل تجمعات شان را عدم شفافيت قيمت ها و مبالغ درخواستي ار آنها دانست و گفت: ما بارها از شرکت عمران پرديس درخواست کرديم تا به طور مشخص به ما بگويد مبالغ دريافتي از ما صرف چه چيزي مي شود اما در نهايت تنها ليست دست نوشته اي به ما داده شد که در آن مشخص شد پول هايي که از ما مي گيرند صرف مواردي مي شود که به هيچ عنوان بر عهده خريدار واحد مسکوني نيست.با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري موج، تاریخ انتشارچهارشنبه 22 مهر 1394، کد مطلب: -: www.mojnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین