پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۶۹۸۱۹
تعداد نظرات: ۲۴۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
امروز تجمعی از معترضین به ابطال اسناد تک برگی مالکیت زمین های اصطلک پردیس(پشت دانشگاه آزاد و نزدیک فاز شش)، در مقابل شرکت عمران شهرهای جدید در تهران برگزار شد. معترضین ، گویا بعد از ناامیدی از پاسخ های دریافتی(بنا بر بیانات چند نفر از تجمع کنندگان)، به سمت بیت رهبری رفته و تقاضای رسیدگی به شکایات و خواسته های خود را داشتند. نمایندگان تجمع کنندگان بعد از ثبت درخواست خود در دفتر رسیدگی به شکایات بیت معظم، به تجمع خود پایان دادند.تیم خبری پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، همزمان با اطلاع از وقایع امروز ، اقدام به تهیه گزارشی از روند پیگیر های بعمل آمده نموده که اطلاع شهروندان از نوع برخورد کارکنان پاسخگو و وعده های داده شده، خالی از لطف نیست. نظر به غیر شفاف بودن روندها(حداقل از دیدگاه رسانه) و در صورت عدم دریافت پاسخ مناسب از دستگاه هایی که با آنها ارتباط برقرار شده است،مسلما پیگیری این مسئله در اولین فرصت از طریق کمیسیون اقتصادی و اصل 90 مجلس،سازمان بازرسی و سایر نهادهای نظارتی و قانونی دنباله گیری خواهد شد و با جمع آوری مستندات کافی ، توجیهات لازم و کافی برای نمایندگان محترم مردم ، جهت طرح سوال یا تحقیق و تفحص از شرکت عمران شهرهای جدید پیگیری می شود.
شعار سال : با تماس تنی چند از شهروندان در خصوص تجمع صورت گرفته (گویا بدون مجوز) در مقابل شرکت عمران شهرهای جدید وزارت راه و شهرسازی(تهران - ونک)، تیم خبری پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، اقدام به پیگیری موضوع در دو حوزه بررسی مطالبات تجمع کنندگان و شنیدن حرف ها و نظرات مدیریتی و کارشناسی مسئولین دستگاه های مرتبط در سطوح محلی و ملی نمود. نتایج بدست آمده برای گروه خبری غیر منتفع در جریانات حاضر ، بحدی تعجب آور و در عین حال متاثر کننده بود که انعکاس کامل وقایع ، شاید بتواند تا حدی عمق فاجعه نظام بروکراتیک کشور را نشان دهد. 
از زبان تجمع کنندگان روایات شده است که حدود 5000 هزار نفر از شهروندان دارای سند تک برگی در منطقه اصطلک پردیس (پشت دانشگاه آزاد اسلامی و نزدیک فاز شش)، چند سالی است که با بحث ابطال سند مالکیت تک برگی زمین های خود مواجه شده و پیگیری های چندین باره انها و حتی اعتراضات ریز و درشت قبلی شان راه بجایی نبرده است. معترضین بیان می دارند که قانون نمی تواند عطف به ماسبق شود.سندی صادر شده است، لذا حق قانونی خود را بر مالکیت بی قید و شرط زمین های خود ، محفوظ می دانند. اما گویا ، زمین های سند دار مردم جزو منابع طبیعی بوده و درخواست ابطال اسناد داده شده است. سوال اینجاست که:
- آیا قرار گرفتن در حریم و محدوده منابع طبیعی پیرو مصوبات جدید (بعد از صدور سند تک برگی ) بوده یا مربوط به قبل از آن است؟
- اگر مربوط به بعد از صدور سند است که نباید قانون عطف به ماسبق شود. اگر مربوط به قبل از آن است باید دید که چه افراد یا نهادهایی در روند صدور سند برای محدوده منابع طبیعی دچار اشتباه سهوی و یا عمدی شده اند؟
- آیا رویه دیگری ، غیر از دو مورد بالا وجود دارد ؟
شاخه دوم تیم خبری اقدام به ارتباط گیری با سه دستگاه و نهاد مرتبط، شامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ، فرمانداری پردیس و شرکت عمران شهرهای جدید نمودند. رویه های طی شده ، برخوردهای صورت گرفته و نتایج بدست آمده بشکل خلاصه بشرح زیر است:
* ارتباط اول با شرکت عمران شهر جدید پردیس : اولین تماس با دفتر مدیرعامل گرفته شد. فرد پاسخگو مسئله را مربوط به بخش حقوقی دانست . تماس با بخش حقوقی شرکت و همچنین بخش حراست آن گرفته شد و ضمن معرفی کامل ، این سوال مطرح شد که اصل ماجرای این تجمع چیست و آیا توضیحی در خصوص ابطال اسناد زمین های فوق الذکر دارند که برای تنویر اذهان عمومی ارایه گردد؟ پاسخ ها این بود که خبری و اطلاعی نداریم. اگر داشته باشیم باید تشریف بیاورید به دفتر شرکت . اگر خبر و اطلاع خاصی وجود داشته باشد، رسما اعلام می کنیم.
* ارتباط دوم با فرمانداری پردیس: تماس در خارج از وقت اداری گرفته شده بود. هیچ یک از شماره های دفتر فرماندار ، معاونین محترم، روابط عمومی ، حراست و غیره پاسخگو نبودند. تلفنخانه فرمانداری گوشی را برداشت. ارتباط با حراست برقرار شد(حقا پیگیری مطلوب با حداکثر رعایت شئونات از فرد پاسخگو ملاحظه گردید) . قرار بر آن شد که معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری پاسخگو باشند. قرار اول به پاسخگویی معاون عمرانی بعد از ساعت شش عصر و اتمام جلسه ایشان موکول شد. اما هیچ تماسی برقرار نشد(شماره همراه و ثابت در اختیار دوستان قرار داشت).
* ارتباط سوم با شرکت عمران شهرهای جدید: تماس با روابط عمومی شرکت برقرار شد. روابط عمومی ، ما را به کارشناس بخش حقوقی ارجاع دادند. کارشناس مربوطه اظهار بی اطلاعی کرد و قرار بر آن شد که با مدیر کل مربوطه صحبت نمایند و ما بعد از نیم ساعت مجددا پیگیر واقعه باشیم. مجددا تماس برقرار شد.دفترمدیرکل حقوقی ما را به روابط عمومی ارجاع داد و روابط عمومی اعلام کردند که بیانیه رسمی در این خصوص صادر می کنند.
چرخه ای از دور و تسلسل؟ یک لحظه خود را جای مالکی گذاشتیم که پشت تلفن می گفت که سه سال است که کارم پیگیری این جریان می باشد. وجدان انسان به درد می آید. آیا واقعا فعالیت بین بخشی در کشور اینقدر دچار آفت عدم هماهنگی شده است؟ آیا ما با مسئله ای مواجه هستیم که بعد از چند سال راه حل قانونی و توافقی ریش سفیدانه برای آن وجود ندارد؟ آیا مدیران و کارکنان دولتی به حدی از عدم نظارت رسیده اند که هرگونه که صلاح بدانند رفتار می کنند؟ آیا شائبه فساد در چنین جریانی می تواند وجود داشته باشد؟ و آیا ...... . 
این ها مواردی هستند که باید قانونا و بشکل مستند، بنا بر وظایف رسانه ، پیگیری شوند. تجربه به خبرنگاران آموخته که تمامی مسائل را نمی شود و نباید از طریق رسانه و با افشاگری حل کرد. تجربه آموخته که با جمع آوری مستندات قانونی و در اختیار نهادن آنها برای مراجع تخصصی، می شود مسائل کلانتر از این را هم به راحتی حل نمود. تجربه نشان داده که ..... .
سوال و نقطه ابهام برای ما اینجاست که چرا مدیران سه دستگاه مورد بررسی حاضر به ارایه توضیحات تکمیلی و در صورت لزوم اصلاح اصل جریان نشدند؟
در صفحه اول سایت شرکت عمران شهرهای جدید به نقل از محسن نریمان معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، نوشته شده است که : ما به رسالت خود وقوف کامل داریم که وظیفه‌مان صرفاً ساخت مسکن نیست، ما "شهرساز" هستیم و با عزمی راسخ این وظیفه خطیر را در سرلوحه برنامه‌هایمان قرار داده تا خالق شهرهای آرمانی، سالم، استاندارد و برخوردار از آخرین دستاوردهای نوین شهرسازی باشیم.
در بخش پیام تبریک نوروزی سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ، نوشته شده است که : با امید آنکه خداوند توفیق آنچه، انجام آن موجب خشنودى و رضاى اوست به ما عطا نماید.
در صفحه رزومه مرتضی حیدری، فرماندار پردیس در سایت فرمانداری نکات جالبی چشم را می نوازد: سطح سه حوزه( یک سطح مانده تا اجتهاد) ، سابقه موثر کار فرهنگی و روابط عمومی ، دانش آموزی نزد اساتید صاحب نام ، مدیر اقتصادی ، آموزشی و همچنین اجرایی و در نهایت سوابق ایثارگری.
سوالمان از سه عزیر فرهیجه در سطوح ملی تا محلی، با تعهداتی که برای خود و حرفه خویشتن قایل هستند، این است که آیا واقعا جای دارد که مسائل روزمره تبدیل به مسائل امنیتی و یا خدای ناکرده ، نارضایتی از نظام اسلامی شود؟ مگر در مدیریت ، به ما نیاموخته اند که با کاهش بحران، می شود حتی مسائل حاد را تبدیل به مسائل عادی نمود و بعد از کم رنگ سازی، اقدام به بی رنگ سازی مشکلات کرد؟ آیا جای دارد در زمانی که مردم تازه طعم شیرین مشارکت خود در انتخاب ریاست جمهوری را چشیده اند و دولت در یکی از حساس ترین نقاط عطف فعالیتی خود جهت انتخاب کابینه قرار دارد، نارضایتی عمومی به این حد برسد که شاکیان دست به تجمع بزنند؟ و آیا ...... .
در ادامه متن ، تصاویری از تجمع صورت گرفته ارایه می شود. سایر مستندات نزد پایگاه تحلیلی - خبری شعار سال محفوظ است. صبورانه منتظر توضیحات و اقدامات خوب مدیران مورد خطاب در متن حاضر هستیم و دوستانه و بدون کمترین منتی به شهروندان، قول پیگیری مستند این پروژه را می دهیم. امیدواریم با درایت های بعمل آمده ، یک واقعه و مشکل قابل حل، تبدیل به خط خبری یا پروژه خبری در سطح ملی نگردیده و باعث ورود نهادهای نظارتی و قانونی بالادست نشود. مشتاقانه دست همکاری کارشناسان و مدیران خدوم در حل این مشکل را می فشاریم و منت دار تلاش های شان هم می باشیم.


ابطال اسناد تک برگی زمین های اصطلک پردیس؟ حق با کیست؟


ابطال اسناد تک برگی زمین های اصطلک پردیس؟ حق با کیست؟


ابطال اسناد تک برگی زمین های اصطلک پردیس؟ حق با کیست؟



ابطال اسناد تک برگی زمین های اصطلک پردیس؟ حق با کیست؟



ابطال اسناد تک برگی زمین های اصطلک پردیس؟ حق با کیست؟


خبر اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال 
اخبار مرتبط
برچسب ها: زمین های اصطلک ، اصطلک پردیس ، ابطال سند تک برگی ، ابطال سند تک برگی زمین پردیس ، قرارگیری زمین در محدود منابع طبیعی ، نارضایتی مالکان ، تجمع اعتراض آمیز ، شرکت عمران شهرهای جدید ، شرکت عمران شهر پردیس ، فرمانداری پردیس ، نظام اداری غیر پاسخگو ، روابط عمومی فرا فکن ، روابط عمومی غیر تخصصی ، فساد و زمین خواری ، پیگیری مطالبات عمومی ، مطالبات شهروندان ، پاسخگویی مسئولین ، خطای مدیریتی ، پیگیری حقوقی ، پناه بردن به بیت رهبری ، ثبت شکایت در بیت رهبری ، وعده های غیرواقعی ، پیگیری از طریق کمیسیون اصل 90 ، پیگیری از مجلس ، پیگیری از نهادهای نظارتی ، پیگیری از سازمان بازرسی ، پاسخگو شدن مدیران ، عملکرد سازمان عمران شهرهای جدید ، نقد عملکرد شرکت عمران شهرهای جدید ، تحقیق و تفحص ، سوال نمایندگان از وزیر ، پیگیری قانونی و غیر رسانه ای ، جمع اوری مستندات قانونی ، ارایه مستندات به نهادهای تخصصی ، افزایش رضایت عمومی ، تبدیل مشکل امنیتی به مشکل عادی ، تدبیر امور ، دولت تدبیر و امید ، مدیران شایسته ، مدیریت پاسخگو ، سایت شعار سال ، شعار سال رهبری ، انتظارات مردم از مسئولین ، مرتضی حیدری فرماندار پردیس ، محسن نریمان معاون وزیر ، سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ، محسن غیاثی مدیر کل دفتر املاک و امور حقوقی ، مدیریت امور املاک و حقوقی شرکت عمران شهر جدید پردیس ، آرش رخ فروز ، آرش رخ فروز معاون هماهنگی امور عمرانی
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲۴۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
3
جانا سخن از زبان ما می گویی. از همه تلاش شما برای پیگیری موضوع تشکر می کنیم. به نوبه خودمان ، ما هم منت دار اقدامات رسانه ای سایت شعار سال هستیم.
زینب شاکری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
3
در حل مشکل زمینهامون به ما کمک کنید
سام ابراهیم پور
Germany
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
1
دوستان گرامی،این پیگیری ها بسیار نافذو مثبت هستند،ولی بشرط اینکه شما مستمر و دایم جواب خواهی کنید.بخداااا که ما بعداز سه سال خسته شدیم اینقدر گفتیم که سند رسمی داریم و کسی نشنید!
مالک باباسالاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
3
آیا این درسته که بعد از ۱۳ سال کارگری دارو ندارمان را برای خرید زمین با ثبت رسمی اقدام کنیم و الان عمران پردیس به راحتی بگه که سند ها باطله،آیا این قانونه،این حق ۹۰ ماه سابقه جنگ پدرم علیه حق بر باطل بود.این مزد ما و هزاران خانواده دیگر که از این زمینها خریداری کردند و سند رسمی دارن.شما رو به خدا به دادمان برسید.
رضا علی بخشی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
2
وقتی سند قانونی کشورم اعتبار ندارد به چه دلخوش باشم......؟ به که اعتماد کنم؟ قوه قضاییه ای که سند خود را قبول ندارد می تواند حق مرا دادخواهی کند؟ به امید روزی که قانون در کشورم حکمفرما شود و حق ما ستانده شود..... من هم دارای سند تک برگ پردیسم ولی اختیار زمینم را ندارم.... خداوندا.......
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
2
ممنونم از پیگیریهاتون،داستان ما از جایی دردناکتر میشه که خود آقایون میدونند حق با ما هست ولی مطامع دنیوی چشمشان را کور و گوششان را کر کرده است،،واقعا حق مردم خوردنیست؟؟؟؟؟
ایین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
1
سلام
این مورد واقعا جز موارد استثتایی هستش که زمین خواری با این ابعاد و به این شکل انجام می شود
ما همه به امیدی این زمینها رو خریدیم و حالا که بعد از چندسال منتظر به سود نشستن انها بودیم به ما اینگونه پاسخ دادن ...حق الناس ما خوردن نداره.اکثر ما با قرض و بدهی این خرید کردیم
جا داره در نهایت از پوشش خبری شعار سال و تمام خبرگزاری های با مسئولیت تشکر و قدردانی کنیم. و من الله توفیق
نسرین
Netherlands
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
1
عمران به جای عمران سازی فقط مشغول.......... هست..مردم سالها سرمایه اشون انجا خوابونده بودن که بعد ها سر پناهی داشته باشن. ولی عمران تا دید قیمت زمین ها بالا رفته میخواهد خودش تصاحب کنه
alireza
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
1
خداوندا روا مدار حاصل دسترنج ما اینچنین به یغما رود.....
alireza
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
1
خداوندا روا مدار حاصل دسترنج ما اینچنین به یغما رود.....
pooya
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
1
تا آخر پای حقمون وایسادیم
مازیار
Netherlands
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
1
کجای دنیا سند ۵۰۰۰ نفر و باطل میکنند؟سند قانونی ثبت....به چی دیگه میشه اعتماد کرد
شاهرخ
United States of America
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
1
آیا درسته حاصل چندین سال پس انداز ما با اعتماد به سند دار بودن این زمینها به دلایل واهی از بین بره. دیگه تو این مملکت به چی اعتماد کنیم؟
ملیحه
Netherlands
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
1
خدایا ما. دردمان کجا بگییم......این زمین و با قرض خریدیم شاید بعدا یرپناهی برایمان باشه
عظیم زادگان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
1
۵سال است که زمین سند دار تک برگ در اصطلک پردیس خریداری نمودم، به امید سر پناهی برای اینده ، حالا که زمین هامون ارزشمند شده ، عمران یادش افتاده جزو منابع طبیعیه، پس روی چه حسابی سند صادر کردند و بر چه اساسی می خواهند باطل کنند ، عدم مدیریت و حق الناس در مملکتم بیداد می کنه
اکبر
Netherlands
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
1
ما زمین سند دار خریدیم توش بعدا حرف نباشه...ولی. انگار رو سند رسمی هم نمیشه دیگه حساب کرد
حسن
Netherlands
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
1
عمران تمام بهانه اش این بود که منابع دست رو زمین ها گذاشته...حالا که منابع رسما نامه داده کاری نداره...چرا دست برنمیدارن؟؟؟؟
امنه خدمتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
سلام
با داشتن سند رسمی این همه مشکل داریم
مهدی
Germany
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
کشور ما کشور اسلامی هست که پرچمدار شیعه و حکومت علوی هست. کجای دنیا دولتی اسناد قانونی خودش را که خودش صادر کرده قبول ندارد و تلاش در ابطال آن دارد !

ما سند رسمی داریم از هیچکس ترس نداریم
سید محمد ندایی پور
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
آیا تلاش برای به یغما بردن و باطل کردن سند چند هزار متر زمین سند دار مفهومی غیر از ظلم و ستم را در بر دارد ...!!!!!!!!!!!!!

و سَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظلموا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ
[شعراء/۲۲۷]

«به زودی آنان که ستم کردند خواهند دانست که به چه جایی بازگشت می کنند!»
مهناز
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
ما خواهان رسیدگی به وضعیت زمینهای اصطلک پردیس هستیم که عمران پردیس دست روی زمینها گذاشته وازخریدوفروش زمینها جلوگیری می شود درحالی که مامالک رسمی زمینها هستیم ودارای سند تک برگ می باشیم ایا قانون مدافع ما نیست ما به عنوان شهروند شکایت داریم چه کسی جوابگوست
اصغر قنبری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
سلام با داشتن سند تک برگی این همه مشکل جلوی روی ماست لطفا کمکمان کنید تا زمین های ما اذاد بشه
محمود شاکری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
سند تک برگی هولوگرام دار با تمامی استعلامات قانونی مگه ممکنه غیر قانونی باشه
یک مظلوم که از همه جا بریده
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
والا تموم هست و نیستمو دادم
مستاجرم
زندگی ام داره از هم می پاشه
چرا
مگه ما درایران اسلامی نیستیم
چرا زمین های مارا می خواهید غصب کنید
مگه ما از فلسطینی ها بدبخترهستیم
یکی به داد ما برسه
تا کجا ظلم
تا کجا ستم
تا کجا
شهاب برق زدگان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
شرکت عمران باید زمینای مارو به ما پس بده
ما به امید خونه دار شدن این زمینارو خریدیم
خداوند کمکمون کنه حقمونو بگیریم
کیمیا
Netherlands
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
عمران به چه حقی اموال مردم میخواهد تصاحب کنه؟ ما سند رسمی داریم...
یاسمن
Netherlands
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
ما به چه امیدی ابن زمین ها خریدیم.....چطور میتونند اینطور اعصاب مردم خورد کنند
نيما
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
فاجعه...
واقعا اين ظلم،ظلم بزرگيست،و هزاران ناله و نفرين پشت سر بانيان خواهد بود...
اين زمين ها را با چه اميدى سرمايه آينده خود كرديم..
سند رسمى كشور،وقتى از اعتبار خارج بشه،مطمئن باشيد آثار گسترده اى روى بقيه مسائل خواهد گذاشت و اگر جلوى اين كار گرفته نشه،اين خبر،سراسر ايران پخش ميشه و ملت ايران روزبروز اطمينانشون نسبت به مسئولين كمتر و بدبين تر خواهد شد..
ما از حق خود نميگذريم..
فاطمه دولت زاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
با سلام
شرکت عمران شهرهای جدید سعی در مصادره کردن زمین های ما داره
عرشیا
Netherlands
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
من هنوز رو این زمین ها قرض دارم...وام با ۲۷٪ بهره گرفتم که بعدا سر پناهی داشته باشم بتونم ازدواج کنم
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
سلام ممنون از پوشش خبریتون ، والا چند ساله سلسه مراتب را رعایت کردیم و به همه ارگانها برای حل مشکلمان مراجعه کردیم و نتیجه نداد مهر رسمی جمهوری اسلامی داخل اسنادمونو قبول ندارن ، امروز به رهبرمون پناه بردیم برای بازگردانی اموالمون که با هزار بدبختی بدست اوردیم
مریم اقبالی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
خدا به دادتون برسه
خدا کمکتون کنه
حقتونو بگیرید
پرنیا
Netherlands
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
منابع زمین ها. ازاد کرده بعد. عمران به دروغ میگه منابع میخواهد زمین ها ملی اعلام کنه..در حالیکه ما نامه رسمی از منابع گرفتیم
ايرانى
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
واى به حال عمران پرديس....
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
سلام واقعا دیگه نمی دونم به چه مدرکی باید اعتماد کنم به سختی پول فراهم کردم و زمین سند دار که دارای تمامی استعلامات است خریدم . حالا هم سه ساله جز عذاب و دوندگی چیزی نصیبم نشده. مگر مدرکی بالاتر از سند تک برگ وجود دارد!!!!
رضا
Netherlands
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
فقط مگه رهبری ما رو از دست عمران نجات بده...
جواد
Netherlands
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
ما این زمین ها با پول دزدی نخریدیم که راحت بگذاریم کسی تصاحب کنه...ما تا اخر ایستاده ایم
شیوا بهرامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
خاهشا شما رسانه ها به ما یاری برسونید در انعکاس این خبر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
لعنت خدا بر كسانى كه حق اين مردم شريفو ميخوان بخورن..
اگر دست بر نداريد،به بدترين شكل تاوانشو خودتون و عزيزاتون پس ميديد..
هرروز نفرين ميشيد..
بكشيد كنار
وحیده
Netherlands
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
خدابا ما به کی بگیم..ما سند رسمی داریم...چرا هیچکس به داد ما نمیرسه
طیبه
Netherlands
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
این زمین دار و ندار خانواده ما هست...تحت هیچ شرایط کوتاه نمی اییم
اسماعیل صفدری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
من یه مستاجرم که با هزار تا بدبختی این زمین رو خریدم
زمین من ماله منه حق منه
خدا نگهدارتون باشه
Amir
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
اوج نامرديه..
اوج بى غيرتيه..
اوج لامذهبيه..
اوج ظلمه...
چطور ميتونيد با اين مردم شريف ،اينچنين كنيد؟!
خدا ازتون نگذره
كمال غفاري
Italy
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
واقعا جاي تاسف داره. هر روز از يه گوشه كشور يه خبر متاثر كننده در مورد حق و ناحق كردن مال مردم به گوش ميرسه. اون از وضعيت موسسات مالي و اعتباري ، اين از اسناد رسمي ثبت اسناد كشور ...
آيا واقعا زمان اون نرسيده كه دلسوزان واقعي نظام تصميم جدي بگيرن و با بركنار كردن مديران بي كفايت و فرصت طلب كه تنها به فكر تامين منافع خودشون هستن جلوي اين بي اعتمادي كه بين مردم رخ داده رو زودتر بگيرند؟
مير
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
از مسئولين سايت خواهش دارم،جان عزيزانتون قدمى برداريد و اينو به گوش مسئولينى كه ميتونند كارى كنند برسونيد..
خواهش...
معصومه
Netherlands
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
فقط مگر رهبری کاری بتونند انجام بدهند..عمران قصد تصاحب داره..ما شدیم عین فلسینی ها
نامى
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
كى به داد ما ميرسه؟!
كمك كنيد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
هيچكس جوابگو نيست..
نميدونم چطور ميتونن شب راحت سرشونو رو بالش بذارن و بخوابن..در حاليكه هزاران نفر نگران آينده و خانواده و فرزندان خود هستند و با اين اميد ،با سند رسمى كشور اقدام به اين زمينها كردند..
چه كسى جوابگوست..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
خطاب به عمران پرديس:

اگر زودتر دست از اين اقدام ناجوانمردانه برنداريد،مطمئن باشيد بزودى چوب سخت و بدى از خدا خواهيد خورد..
نميدانيد چه آه و اشك و ناله هايى پشت سر شماست..
دست برداريد تا عاقبت به شر نشديد..
يامنتقم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
اين مدل ظلم،كم سابقه بوده..
كمك!كمك كنيد..
سیمین
Netherlands
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
مرسی از تمام کسانی که به ما دارند کمک میکنند..
غلامحسين
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
خدايا حق ما را از اين ظالمان بگير...
ارشادي
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
هزاران قطعه زمين با معتبرترين سند قوه قضاييه داره توسط عمران پرديس غصب ميشه، به داد مردم برسيد
مهتاب
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
من هم یکی از مالکین هستم.هر چی داشتیمو دادیم به امید داشتن یه سرپناه که عمران نمیزاره.یکی حق ما رو از اینها بگیره.ما قشر کم درامد جامعه هستیم.به دادمون برسید.
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
خواهشا خودتونو به جاى ما بگذاريد،چه حالى پيدا ميكنيد؟!
به كى بگيم؟!كى صدامونو ميشنوه توى مملكت خودمون؟
مژگان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
تو رو خدا به داد مردم برسيد زميني كه سند رسمي كشور داره چطور ممكنه ملي إعلام بشه ؟
اگه به سند رسمي اعتماد نشه به چي ميشه اعتماد كرد؟!!!!!!!
شهلا
Germany
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
واقعا چرا بايد با داشتن سند قانوني عمران همچين ظلمي در حق ما بكنه ،اينجا با وجود مملكت اسلامي همچين بي عدالتي در حق ما روا نيست يعني هيچ نظارتي بر ارگام عمران نيست كه اينگونه ميخواد حروم خوري كنه ...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
خدا شاهده اين زمينو براي اينده دخترم خريدم ، اما از ترس جعل برداشتم تك برگ كردم كه خيالم راحت باش ، اما پشت دستمو بو نكرده بودم كه يه جلادي بخواد زمينه سند دارو به هلوگرام دادگستري بالا بكشه " هيهات من الظله
محسن
Netherlands
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
خدا پدر و مادر منابع و بیامرزه که واقعا منصفانه قضاوت کردن..امااااا عمران
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
عجيبه!! در مملكت مدعي قانون!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
با سلام وتشكر از چاپ مصيبت نامه ما پنج هزار نفر داراي سند رسمي كه سه چهار ساله در پيچ و خمهاي ادارات سرگردان هستيم و جوابي نميگيريم بخدا ديگه هست ونيستمون همين زمين است و پول نداريم كه بيشتر خرج كنيم و پول وكيل بدهيم چندين سال ديگر تو راروهاي دادگاهها بوديم ثمره يك عمر را داديم اين زمين
زمرد
Netherlands
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
ما تا اخر پای اموالمان ایستاده‌ایم
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
سلام اولا من تشکر کنم از انتشار درد ٥۰۰۰ نفر از هموطن هایم و پیگیری شما .دوما واقعا در حکومت اسلامی زشت نیست سند دولتی فاقد اعتبار باشه و مسئولینش که باید خادم ملت باشن با ترفند های گوناگون دنبال پایمال کردن حق ملت باشن. کجاست عدل علی علیه السلام که هر روز ورد زبانشان است
طاهره طالبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
با وجود سندهای منگوله دار. و هولوگرام دار کسی پاسخگوی ما نیست. واقعا این حق ما مردم هست ک با دسترنج چندین ساله زمین بخریم و حالا ارگانهای دولتی مانع ساخت و فروش این زمین ها بشن. پس سند صادر شده چ تاثیر و فایده ای تو این مملکت داره
منصور
Canada
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
تصميم گرفتم سرمايه گذاري تو ايران كنم استارت اول و از زمين اصطلك فاز٦ شروع كردم چون سند داشت با خيال راحت خريد كردم بعد متوجه شدم كه سند دولت واسه بعضي مسولين ارزشي نداره بنده با اتفاق دوستانم منصرف سرمايه گذاري شديم !!!
حالا من به جهنم دلم واسه بعضي دوستان مي سوزه تمام سرمايه زندگي شو گذاشت رو زمين !!
آهايي مسولين محترم شمارو به روح امام خميني كه بنيانگزار جمهوري اسلامي مي باشد قسمتون ميدم دست از مردم آزاري برداريد زمين هاي اصطلك فاز ٦ رو آزاد كنيد !
منصور از كانادا
بنده
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
اينقدر بى وجدان؟!!!!مگه ميشه؟
مسئولين كجان؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
مهدی جواهری
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
با تشکر از شما بابت نشر این خبر.
من هم از این زمینها دارم.و در تجمع شرکت داشتم.
درخواست صمیمانه از مسیولین خبرگزاری دارم که در راستای احقاق حق هموطنان پیگیر جدی این موضوع باشند.
ممنون.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
این کارشون جز غصب مال مردم چی هست.
امیر مرادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
دیگه به دولت و سازمان های دولتی هم نمیشه اعتماد کرد..پس تکلیف چیه؟
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
با سلام مگه ثبت هنگام صدور سند استعلام نمیگیره ! اینجوری که هر جای سندی داری می تونه معارض داشته باش !! این فاجعه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
بعد از چند سال زندگی مشترک همه دار و ندارمون رو رفتیم زمین خریدیم در پردیس به امید اینکه روزی بتونیم سقفی برای خودمون داشته باشیم. اما نتیجه اش چی شد؟ الان با وجود داشتن سند تک برگی معتبر نمی تونیم کاری بکنیم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
مگه میشه . مگه داریم .سند باطل بشه.
دیگه به چی میشه اعتماد کرد
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
واقعا دیگه نمیشه به هیچ چیزی اعتماد کرد
مال باخته
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
اداره ثبت متولی اخذ استعلامات بوده باید به حال قوه قضاییه که ثبت زیر مجموعه اش گریست
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
اگه سند رسمی بی اعتبار باشه پس دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
خدا از حق الناس نمیگذره ما هم از حقمون کوتاه نماییم آقای مدیر کل محترم عمران اگه خودت جای ما بودی و سند تک برگ داشتی باز هم اینطوری برخورد میکردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
خيلي خنده داره ديگه سند رسمي سازمان ثبت هم معتبر نباشه بايد چكار كرد
بعد ميگن چرا پول از مملكت به شكل ارز خارج ميشه
خوب بابا جون ايجا ديگه واقعا قااااااانون نداره
ایینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
دوستان دیگه کم کم داره یه طوری میشه که مثل قدیم پولامونو تو بالشت کنیم و بزاریم زیر سرمون
نه میشه تو بانک موسسه پس انداز کرد
نه میشه رفت زمین خرید به انید ساخت سرپناه
ماکجا داریم میرسیم ما؟
سادات
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
مَن عامَلَ النّاسَ فَلَم یَظلِمهُم وَحَدَّثَهُم فَلَم یَکذِبهُم وَ وَعَدَهُم فَلَم یَخلِفهُم فَهُوَ مِمَّن کَمُلَت مُرُوءتُهُ وَ ظَهَرَت عَدالَـتُهُ وَ وَجَبَت اُخُوَّتُهُ وَحَرُمَت غیبَتُهُ؛
هر کس در معاشرت با مردم به آنان ظلم نکند، دروغ نگوید و خلف وعده ننماید، جوانمردیش کامل، عدالتش آشکار، برادرى با او واجب و غیبتش حرام است.
جلیل ادهمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
درود بر شما. واقعا جای تاسف داره. وقتی یک ارگان رسمی که در کشور ما مسئولیت ثبت املاک را دارد و تنها صادر کننده سند رسمی تک برگ است ، سندی صادر می کند مالک چنین تصور می کند که هیچ گونه مشکلی نداشته و همه استعلام ها انجام شده است و این چنین هم باید باشد. وقتی نهادی مثل عمران بخاطر منافع خودش بعد از سالها یادش میفتد که زمینهای متعلق به قشر کم درآمد که پشتوانه ای جز خدا ندارند را بدون توجه به سند تک برگی که دارند ، ملی اعلام کند ، دیگر به چه چیزی می شود در این کشور اعتماد کرد. چه کسی به داد این مردم خواهد رسید؟ جواب این قشر ضعیف را چه کسی خواهد داد؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
ما تا آخر پاى حقمون ميمونيم ..
اميدوارم با زبون خوش،دست از اين كار كثيف بردارند و به جاهاى بد و دردسرساز كشيده نشه...
عفت مقبولی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
تورو خدا من یه پیرزن مریض هستم به سختی خریدم این زمینو
کمک کنید به ما تو حل مشکلمون
آریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
دولتمردای ما بیان مشکل مرتفع کنن
مردم بیچاره چه گناهی دارن
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
با سلام و تشکر از شما نسبت به انعکاس این خبر
ما مردم همه باهم هستیم همه باید همدیگرو کمک کنیم در رفع مشکلات جامعه مون
اقدس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
شرکت عمران دست گذاشته رو زمینهامون
به امید خدا از بیت رهبری نتیجه میگیریم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
خدا خیرتون بده از مشکل ما نوشتید
دستتون درد نکنه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
به کی قسم بخوریم که پولای ما پول زحمت کشی بوده خوردن نداره مگه ما ایرانی نیستیم
نریمان فروزان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
ای رهبر آزاده حق مارو پس بگیر
به امید خدا
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
تو روز روشن نمیتونن زمین سنددار مارو ازدستمون در بیارن
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
سند رسمی داریم از هیچ کی باک نداریم
رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
۵سال زمین خریدیم تو اصطلک پردیس با تمام استعلامات از ارگانهای مختلف و سند ۶ دانگ داریم ولی الان اجازه ی خریدو فروش نداریم چرا؟تمام مقصر این قضیه هم عمران می باشد
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
واقعا تو مملکتی که سند ارزش نداره دیگه به چی میشه اعتماد کرد؟
مریم کیانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
وقطی دولتم به بزرگترین حق شهروندی من بها نداده و اسناد خود را قبول ندارد چرا ما سنگ این دولت را به سینه بزنیم؟
مهبد والي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
مسأله اين زمينها الان تبديل به يك موضوع پيچيده شده ولي در هر شكلي هم كه قرار بگيرد ما نزديك ٥٠٠٠ نفر كه عموما با قرض و وام و ... پول خريد را تهيه كرده ايم نبايد متضرر بشويم و متأسفم كه اين اولين مورد نيست و آخري هم نخواهد بود.
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
اگه نشه به سند رسمی کشور اعتماد کرد، فاجعه رخ میده
عباس كمالي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
خيلي قاطع بايد گفت كه ما سندرسمي وتكبرگ وهولوگرام دار داريم،چه مدركي بالاتر از اين سند رسمي در كشور وجود داره؟ اگر اعتبارسند مازيرسوال بره به اين معني هست كه كل اداره ثبت و قوه قضائيه بي اعتباره.آيا اينطوره؟؟
رضا
India
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
منابع طبیعی از ادعای خودش دست برداشته است (طبق گفته نمایندگان زمین داران) . این را بصورت مکتوب هم اعلام کرده اند. شرکت عمران پردیس کاسه داغتر از آش شده! علتش هم کاملا مشخصه. زمینها الان ارزشمند شده اند!
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
اگه عمران جواب محکم و مستدلی داره چرا رسانه ای نمیکنه و اینقدر داره پنهانکاری میکنه؟
محسن حسیبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
تا اونجاییکه یادمونه میگفتن طرف سند شش دونگ داره و خیالش راحته ولی با چه قدرتی می خواهند سند های رسمی قوه قضاییه را باطل کنند خدا می داند
هانیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
خدایا این زمینای ما آزاد بشه شاید از این تنگ دستی نجات پیدا کنیم
کارمند ثبت اسناد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
سلام و سپاس از انعکاس موضوع و حمایت از مظلومین، بنده کارمند سازمان ثبت اسناد بودم که این زمینها از طریق تعاونی و پرداخت مبلغ آن با حقوق کارمندی به ما انتقال یافته و جای تعجب دارد که سازمان ثبت که متولی ثبت و حفظ مالکیت افراد است خودش این زمینها را به کارمندانش واگذار کرده آن هم با اخذ تمامی مجوزهای لازم از مراجع مربوطه که در بنچاق به آن اشاره شده ، واقعا جایگاه سند مالکیت و احترام به خود قانون زیر سوال رفته و تقاص عمد یا سهو عده ای از مسولین در این امر را باید قشر کارگر و کارمند و ضعیف و بی تقصیر بدهند. لطفا مسئولین پاسخگو باشند به نحوی که ضرری متوجه مالکین بیچاره نشود. ضمنا با توجه به اشراف مسئولین به زمانبر و هزینه بر بودن پیگیری قضایی و درگیری چندساله مالکین با این موضوع، لطفا از راه مناسب احقاق حقوق صورت گیرد. سپاس
مریم ملکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
مملکت گل و بلبل که میگن این جاس که یه ارگان دولتی بخوا د بیاد با زور و گردن کلفتی سند رسمی رو معلق اعلام کنه ولی کور خونده مردم که با پول مفت نخریدن حاصل دسترنجشونه
امير حسين باقري
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
من فقط تعدادي سوال بي جواب دارم اميد وارم كسي بتونه اين سوالامو جواب بده.جرا زماني كه اين اراضي مالكين كمتري داشت ملي اعلام نشد و جطور امكان داره براي اين افرادسندم صادر كردند و جطور اسناد تفكيكي تونستن بدست بيارن با اينكه براي اين كار زمان و دوندكي زيادي در اوركانهاي مختلف صورت ميكيره جلو كيري نكردند و ٥٠٠٠سند تك برك صادرشده و به هزاران نفر در طي ٤ تا بنج سال براحتي فروخته شد و نه عمراني و نه منابعي جلو دار انتقال و خريد فروش اين املاك نكرفتن باي اين اتفاق نبايد اوركانهايي مثل منابع عمران ثبت زير سوال برن ايا مردم نبايد از اين ببعد به اسعلام ثبت و اسناد ثبت اعتماد كنند ايا زدو بندي اتفاق افتاده و بوي رانت و زمين خواري بمشام ميرسد ايا بايد ٥٠٠٠سند و جند هزار مالك بايد تاوان اعتماد به استعلام ثبت و اعتماد به اسناد دولت و ثبت را بايد بدهند و هيج كس مسوليت اين واقعه را نبايد ببذيرد و تحمل كند ايا با كفتن كلمه زمينا ملي شده بايد مسله به بايان برسد بدون هيج كونه تحقيق و برسي دولتي و بازرسي ايا به اين سادكي بايد جشم بوشي كنيم بر فرض محال بكوييم زميناه ملي شدن اند نبايد مسببين و عاملين بسزاي اعمالشون خود برسند ورييس ثبت و عمران و منابع بزير سوال برند كه جكونه اين املاك فروخته شده و تاوان كم كاري و بيلياقتي خود برسند ايا فقط با كفتن ملي شدن بايد مسله به باين برسد يا نقطه شروع و سر نخي باشد براي رسيدن مفسدين موحود در دولت جمهور اسلامي كه حكم اسلام و ولايت بر او خورده تا نظام را زير سوال ببرند با ملي شدم بايد اشخاص مسول مانند عمران ثبت و منابع احضار و باسخكوي اين فساد در موسسات هود باشند و حواب كوي هزاران خريدار تا بدانن در دولت امام زمان جاي براي بزن درو نيست اميد وارم اين جنين شود
امین نظری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
خسته نباشید شرکت عمران پردیس کارشکنی میکنه و منابع ملی هم همینطور خدا کمک کنه ما این زمینارو پس بگیریم
جواد فرقراری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
نمی دونم هدف عمران چیه فقط اینو میدونم داره یه عده رو که برای خانه دار شدن با هزار امید و قانونی زمین خریدن رو بیچاره میکنه خدا به زمین گرم بزنش
جواد فرقراری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
نمی دونم هدف عمران چیه فقط اینو میدونم داره یه عده رو که برای خانه دار شدن با هزار امید و قانونی زمین خریدن رو بیچاره میکنه خدا به زمین گرم بزنش
سعید
Germany
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
زمینها به صورت کاملا قانونی خریداری شده و تمام مسئولینی که برای مالکین قانونی مشکل درست کردن باید پاسخگو باشند صرفا حواله دادن مردم بیچاره به دستگاه قضا و پاسکاری کردن درست نیست شاید یکی از همین مسئولین یا بستگانشون جزو مالکین میبودن اونوقت باید برخوردشان را می دیدیم. مالکین بیچاره گناهی نکردن که اینجارو قانونی خریدن اگر داشتند یه ویلا توی لواسان یا ... میخریدند. لطفا حق مظلوم را پایمال نفرمایید.
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
اگه سند رسمی کشور بره زیر سوال، سنگ رو سنگ بند نمیشه
امینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
یکی به داد ما برسه.این قطعه زمین همه دارایی منه.
سمانه
Netherlands
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
ما تجنعات پی در پی خواهیم داشت تا مسئولیت به مشکل ما رسیدگی کنند
سهیل
Netherlands
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
این دولت به اسم دولت امید امده ولی فعلا که ۵۰۰۰ مالک سند داره تا الان نا امید کرده.....ملکی که سند و مالک داره کسی دیگه حق چشم اندوزی نداره
شیرین خاتونی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
آقا تو رو به خدا به داد مردم برسید این دیگه آخر ظلم و ستم که میشه به ملت داد آخه بابا ما سند رسمی داریم معنی نداره بخوان زمین های ما رو صلب امتیاز کنن
مجید
Netherlands
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
ما مالکان با سند رسمی با اتحاد و پیگیری به عمران نشان خواهیم داد حق به حق دار میرسد
هاشمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
امید وارم صدای این جماعت مظلوم به گوش مسئولین برسد و به حقوق شان دستر سی پیدا کنند
امیر
Netherlands
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
حالا که منابع خودش کشیده کنار عمران مبگه فقط باید وکیل بگیرید که یک زیر میزی توپول از وکیل بگیرند ..ولی ما با پیگیری از بیت رهبری مشکلمان حل میکنیم
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
خداوند متعال شاهد همه اعمال ما هست
دولت يا شخص هيچ فرقي نميكند
حق الناس ....
زهرا جوانمرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
چشم امید ما به دستور رهبر فرزانه است
مالک
United States of America
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
مالک قانونی که سند رسمی داره چرا باید سرگردان بشه تو دادگاهها و ادارات ؟ پس سند رسمی کاربردش چیه ؟ اعتبار نداره ؟ یعنی تمام مردم میتونن از هر ملکی خوششان آمد تصرفش کنند؟ به اسم زمین موات و منابع طبیعی و منابع ملی و ... اینجا رقابت ضعیف و قوی مطرحه ظاهرا و بعد از پایمال شدن حقوق مالکین در سالهای بعد شاهد ساخت و ساز و شهرک سازی در همین زمینهای منابع طبیعی خواهیم بود مثل اتوبان بابایی و همت و ...
ی نفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
ما از 91 زمینو خریدیم سه سال اقایون مسول خوشی زده زیر دلشون حمله کردن به جیب مردم مگه ما چی داریم که همین زمینم بخان ازمون بگیرن بعد این همه زندگی گفتیم تو خونه خودمون میشینیم که اینام زدن به جیب ما
یکیم نیس حسابشونو بذار کف دستشون
لیلا وفایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
1
0
آقا تو این مملکت یه فریاد رسی نیست تو رو به خدا به داد مردم که با هزار بد بختی زمین ها رو خریدن برسید خدا شاهده من تا امسال باید قسط بدم خدایا عمران و بانیانش رو یا به راه راست هدایت کن یا مثل ما گرفتارشون کن
آرزو گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
فقط رهبری میتونه با درایت مشکل ما رو حل کنه این کار فقط به دست رهبر عزیزمون حل میشه از دست بقیه که فقط چپاول بلد هستن کاری بر نمیاد
طاهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
ایبن قانون شکنی و تاراج زمین درست سه ساله " کلید " خورده . همشم مقصر آقای نریمانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
سه سال قبل یک شرکت خصوصی کره ای با مسئولین وزارت راه وارد مذاکره شد و برای برجسازی در پردیس اعلام آمادگی کرد . عمران هم فاز 6 رو چون بکر و وسیع بود برای این منظور مناسب دید . این بود که گفتن زمین سنددار و قانونی هموطنهای خودمونو که با هست و نیستشون خریدن بزور غصب می کنیم میدیم اونا برای خودشون ببرن زیر ساخت و ساز . بالاخره قول شیرینی کلان و . . . اینه حقیقت ماجرا
هانیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
از سال ۷۱ ، ۳اصلی اصطلک جزو محدوده شهر جدید پردیس شد و صدور سند بلامانع اعلام شد و تمامی اسناد موجود است حالا چطور شده منابع و عمران یادشون افتاده که ملی هستش ، مگه میشه سند تک برگ رو به همین راحتی باطل کرد ! امیدوارم دستها ی پشت پرده هر چه زودتر رو بشه
امينييان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
به داد ما برسيييييييد
بابا دردمون به كي بگيم
سند خودشون قبول ندارن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
با سلام چطور میشود زمینی که سند تک برگی دارد سندش اعتبار نداشته باشد الان در پردیس فاز شش محله اصطلک 5000 فقره سند صادر شده و1500نفر مالک دارد وعمران ادعا کرده سندها اعتبار ندارد ومیخواهد زمینهای رامصادره کند با این کار دیگر اسناد رسمی کشور هم اعتبار ندارد لطفا صدای ما را به گوش مسئولین برسانید
احسان رفیعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
بعد از این همه دوندگی و مراجعه به ارگان های دولتی چشم امید ما به نظر رهبر عادل است
عسل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
این زمینا سند داره یعنی ما به سند تک برگی هولو گرام دار هم نباید اطمینان میکردیم مسولین کجا هستند .
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
شرکت عمران شهر های جدید دست گذاشته روی زمینهای اصطلک ؛سند تک برگی دست مالکانی است که با مشقت زیاد برای خریدن این زمین ها پول جور کرده اند، منابع و عمران دو روی یک سکه اند وتا میتوانند در سنگ اندازی در برابرمان کوتاهی نمیکنند با اتحاد و همدلی مکرشان را به خودشان از میگردانیم
محمد طاها
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
دزدی تو روز روشن .از بیت المال کم میخورید که حالا به جیب ملت چشم دوختید خودتون ,خودتونو زیر سووال میبرید مگه میشه سندی که خو اداره ثبت اون و داده باطل باشه مگه اداره ثبت قانونی نیست تو این مملکت.چرا شما که میدونستید این زمینا مشکل خرید و فروش دارن مجوز دادید و سند ارایه کردید خدا رو خوش نمیاد اندوخته یه عمر مردم و به تاراج ببرید از خدا بترسید حق و ناس حرامه اگه اعتقادی داشته باشید البته.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
ای مسولین نظام اگر برای مظلومین انقلاب کردین این کار شما که گرفتن زمینهاست ظلم به مظلومین هست. چرا سکوت اختیار کردین مگر ما از مردم عراق لبنان سوریه فلسطین یمن بوسنی و... ارزشمون کمتره
آزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
مگه میشه سند تک برگی داشته باشی و بگن باطله
مگه میشه مالک باشی و بگن مال تو نیست
مگه میشه ....
اما متاسفانه به ما صاحبان زمین های اصطلک اینا رو گفتن
عجیبه ... خیلی عجیب اما واقعیت داره
خدایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
با سلام
این زمین را خریدیم به امید اینکه یه سرپناهی برای خودمان درست کنیم . غافل از اینکه سند رسمی مملکت ما هم اعتباری ندارد . دیگه واقعا توی این مملکت به چه چیزی باید اعتماد کرد .
صدای ما رو به گوش مسئولین برسونید .
با تشکر فراوان
خدایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
با سلام
این زمین را خریدیم به امید اینکه یه سرپناهی برای خودمان درست کنیم . غافل از اینکه سند رسمی مملکت ما هم اعتباری ندارد . دیگه واقعا توی این مملکت به چه چیزی باید اعتماد کرد .
صدای ما رو به گوش مسئولین برسونید .
با تشکر فراوان
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
کجایید...
مسئولین بی غیرت...
دقیقا کجایید...؟؟؟
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
واقعاً يعنى چى مردم خريد كردن با سند بعد ميگن شما صاحب اين زمين نيستى ميشه مگه دزدى روز روشن
على
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
آقايون ،مسئولين،اگه بتونيد قدمى برداريد و شانه خالى كنيد و به عهده ديگرى بندازيد،بايد جوابگوى خدا و حق ظايع شده اين مردم باشيد...
اين كار عمران پرديس،عواقب و آثار بدى در كل ملت و كشور خواهد گذاشت و روند بى اطمينانى به مسئولين شديدتر خواهد شد
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
تمام امیدمون به همین یه قطعه زمین هست که بخاطرش پول پیش خونمون رو دادیم و خودمون 5 ساله تو خونه مادر زندگی میکنیم. امیدوارم یکی پیدا بشه که جوابگو باشه و کمکمون کن تا بتونیم احقاق حق کنیم . یعنی از این بدتر هم میشه دیگه خودمون هم به خودمون رحم نمیکنیم. دیگه به کی و کجا میشه اعتماد کرد.
فاطمه فضلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
با هزار بدبختی و دوتا بچه و مستاجری پولی تهیه کردم و جهت خرید زمین در اصطلک پردیس نمودم به امید رهایی از مستاجری در پیری و ناتوانی. ولی افسوس که نمیدونستم به سند قانونی این کشور هم نمیشه اعتماد کرد
حسن بديعى
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
اميدواريم از بيت رهبرى،رسيدگى بشه..
بخدا اين مردم مظلوم واقع شدند..
پرستو رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
واقعا اگه این زمینا ملی بود چه جور اینها رو فروختن و این همه مردمو بدبخت کردن
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
یا سند زمین های اصطلک منگوله دار نیست یا عمرام مارو منگول فزض میکنه
امااااااااا دست بالا دست بسیاره
اگه خدا خدایی میکنه ز حلقتون میکشه بیرون
فریده
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
مردم بدبخت چه گناهی دارن
چرا مگه قانونی نیست سند این زمینها
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
آیا انصافه با هزار بدبختی و قرض و فروختن طلا یه زمین اونم قانونی بخری بعدش عمران بیاد بگه مال منه پس اون موقع که ما این زمینا رو تو اداره ثبت سند میزدیم کجا بود
فرانک حیدری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
زمینهایی که تو کش و قوس این سالها آزاد اعلام شدن بعد از اینکه ۵۰۰۰تا سند صادر میشه بعد تازه یادشون میافته که این زمینا مشکل داشته هم پولو از مردم گرفتن هم اینکه زمینا ماله خودشون شد
شهرام سرابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
واقعا دیگه به چی میشه اعتماد کرد.ما با اعتماد به سند داربودن زمینها اقدام به خرید کردیم. ایا اسناد تقلبی است. اگر اینگونه است پس استعلاماتی که قبل از خرید انجام داده ایم چیست. ایا دستهایی پشت پرده است و با ارتشاء و یا باند بازی اقدام به صدور سند کرده اند . مسبب گرفتاری ما پنج هزار مالک که به امید سقفی بالای سر برای خانواده اقدام به خرید کرده ایم چه کسی است. ایا حکومت عدل علی ع اینگونه بود. یا مسئولان خوابند .. یا به صلاحشان نیست که مشکل ما را ببینند
داوود طالب
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
توی این مملکت کی شما دیدید سند هولوگرام دار رسمی با مهر برجسته شش دانگ را بی ارزش کنند چرا عمران این همه زور میگه و کسی هم جلوشو نمی گیره؟
مهدی فهیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
از شما خبرنگاران عزیز خواهش می کنم در مورد مصادره کردن زمینهای اصطلک از طرف عمران صدای مارو به گوش مسئولین برسونید ما که تریبونی برای حرف زدن نداریم خدا خیرتون بده
جعفر باغبانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
سلام،با تشکر فراوان از پیگیری شما عزیزان و سایت شعار سال..ممنون از اینکه پیگیری مشکل مردم هستید.زمینها به صورت کاملا قانونی خریداری شده و تمام مسئولینی که برای مالکین قانونی مشکل درست کردن باید پاسخگو باشند.
علی نجفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
سلام - من اون وقت که این زمین را خریدم از اداره ثبت پردیس و منابع سوال کردم و به من گفتند برو آقا سند شش دانگ داری و غصه نداره ولی میبینم که یک سری از خدا بیخبر و زورگو میخوان بیچارمون کنن و تمام سرمایه زندگیمو به باد بدن از شما تقاضا می کنم مشکل مارو پیگیری کنید
بی طرف
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
فک کنید یک معلم حقوق چند ماهشو باید جمع کنه تا بتونه ی قطعه زمین بخره ...

قضاوت با شما
مریم زارعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
باسلام
ممنون از انعکاس مشکل ما
خداییش ما تمام داراییمون رو سال نود ویک دادیم و زمین سند دار خریدیم به امید خانه دار شدن
بابت پول زمین پول رهن خونه رو دادیم و مجبور به پرداخت اجاره ی بیشتر شدیم
اگه سند رسمی هم بی اعتباره. پس دیگه به چی باید اعتماد کرد. هرکسی که باعث و بانیه گرفتاری ما شده خدا ازش نمیگذره . چون حق الناس گردنشه. واقعا دولت امید این جوریه؟ فعلا که پنج هزار خانواده ی ضعیف و ناامید کرده .
سسس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
خدا از سرشون نگذره این زمین تمام دارایی ماست
رزا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
در کشور چه مدرکی مطمئن تر از سند منگوله دار و یا تک برگی که پس از دریافت کلی استعلام صادر میشود وجود دارد؟ ما صاحب 5000 عدد از این اسناد هستیم کاملا رسمی و قانونی. وهیچ احدی حق دست درازی به آنها را نخواهد داشت. چه فرد یا ارگانی به خودش اجازه داده در مقابل قانون جمهوری اسلامی و قوه ی قضاییه بایستد؟؟؟!!! شرکت عمران .....
فرشته
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
ادم وقتى ميخواد در ايران زمين بخره اول ميپرسه سند داره كه با خيال راحت خريد كرده باشه ولى حالا وقتى سند تك برگ هولوگرام دار رو باطل اعلام ميكنن ديگه چطورى ميتونيم ادامه بديم زندگى در ايران رو ،وقتى بديهيات زير پا گذاشته ميشه
اکبر کمالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
سلام من یک راننده تاکسی هستم بازحمت فراوان این قطعه زمین خریداری کردم خواهش میکنم رسیدگی کنید
ذولفقار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
يكي تو اين دولت نظام نيست جواب مارو بده جرا مردم با كارتون از دين دنيا زده ميكنيد جطور ميشه حق مردم بسادكي ميخوريد بعد ميكين حق شهر وندي كوش اون اقا شعار انتخاباتيش حق شهر وندي بود جرا حواب كوي ما نيست وقتي به دفترش ميريم كسيرو نميبينيم يه نكاه به ما كنه جواب بيشكشش
عليرضا ص
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
بابا داريم داغون ميشيم سه ساله..
هرروز دغدغه اينكه زمينها از دستمون نره..
به دادمون برسيييييد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
در اصطلک پردیس ثبت با سند برابر نیست ...!!!

آیا اینجا ایران ، مهد تمدن و آزادگی است ....
پاشایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
تعجب می کنم در مملکتی زندگی می کنم که سند رسمی جمهوری اسلامی رو دارم ولی هیچ کس جوابگو نیست ، چرا عمران داره تو روز روشن کلاهبرداری می کنه و کسی به داد ما نمی رسه‌، در مملکت خودم با یه فلسطینی فرقی ندارم. رهبر ازاده به داد ما برس
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
با سلام و عرض ادب خواهشمندیم به مشکلی که عمران برای ما ۵۰۰۰ سند رسمی و رایج مملکتی به وجود آورده رسیدگی کنید سه سال گوش شنوایی برای شنیدن نیست شما کمکمون کنید چون حق با ماست و اینو خود بی وجدان عمران میدونه ولی داره موش میدونه
مجيد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
فقط اينو ميكم .امن يجيب مضطر اذا دعاه و يكشف السوء. كسي هست جواب مارو بده بفرياد ما برسه
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
دولت ما قراره الکترونیک بشه، فقط توی پرداخت قبض و مالیات، ولی برای گرفتن حقمون باید پدرمون دربیاد ..
یا رب مباد آنکه گدا معتبر شود
محبوبه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
مگه میشه زمینی را که با سند خریداری شده الان هیچ اعتباری نداشته باشه و خیلی راحت دولت دست بزاره روش. واقعا حق الناس چی میشه
ارمين
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
من واقعا موندم سندي كه خودم از اداره ثبت گرفتم و اين همه هزينه هم ازم گرفتن بابت استعلامها و غيره بعد سند تك برگي بهم دادن الان ميگن سندتون نقل و انتقال نميشه اگر سند تك برگ بي اعتبار شه ديگه به چي ما اعتماد كنيم از رهبر عزيزمون ميخام كمك ما زمين داران اصتحلك كنه يا علي
احسان حقي
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
ما از 91 زمینو خریدیم سه سال اقایون مسول خوشی زده زیر دلشون حمله کردن به جیب مردم مگه ما چی داریم که همین زمینم بخان ازمون بگیرن بعد این همه زندگی گفتیم تو خونه خودمون میشینیم که اینام زدن به جیب ما یکیم نیس حسابشونو بذار کف دستشون
اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
بافروش منزل مسکونی در حاشیه تهران زمینی دراصطلک پردیس خریداری کردیم ب امید پیشرفت.حالا زمینی ک سند رسمی کشور را دارد عمران میخواهد سند هارا باطل کند.اگر سند رسمی یک کشوراعتباری نداشته باشد ب چ چیزی باید اعتماد کرد؟
سلیمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
واقعا تو مملکت اسلامی حق صاحبان سند باید به این راحتی خورده شود .
داود
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
ما به عنوان شهروندان این مملکت شکایت داریم از عمران پردیس وهرارگانی که دست روی زمینهای ما گذاشته زمینی که به سختی خریداری شده به داد مابرسید ریاست جمهوری ویا هر ارگانی که وظیفه اش پاسداری از حق وحقوق تک تک افراد این مملکت است
نجمه شعبانی ربانی
United States of America
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
بادرود بشما که صدای ماباشید دراین مملکت اگر قرار باشد قانون اجراع نشود نمیدانیم چه باید کرد ما سند رسمی ایران را داربم قانونی واگر سند نمیدادند ماخریداری نمیکردیم زمین را وهزاران امید خریدم اخرین قطعه که بفروش رسید دست گذ اشته اند ما ازحقمان نخواهیم گدشت ثبت باسند برابر است را در دست داریم حقمان را میگیریم
زبان منطق
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
ما زمينهامون را ميخواهيم...
اميدوارم عمران پرديس،بشنوه و كنار بياد وگرنه پاى همه چيش ايستاديم
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
پشت این زمینها هزاران اه قرار گرفته که اگه به گوش خدا برسه... بسه
فرياد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
آقايون به داد اين جماعت مظلوم برسيد..
اين وضعيت اگه درست نشه،سنگ روى سنگ بند نميشه...
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
خنده داره واقعاً.قشنگ خيلي راحت مي خواهند زمين ها را بالا بكشند.
با بدبختي پول جمع كرديم زمين خريديم.
خوبه والا عذاب وجدان هم پيدا نميكنيد
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
از خدا میخام به مسئولین یاداوری کنه ک اون دنیاییم هست روزی که ازشون بازخواست میشه که چطور انقدر حق مظلوم به راحتی پایمال کردنو از گفتهاشون سرسری گذشتن امیدوارم از خواب غفلت بیدار شنو به داد این مالکین برسن که چندسال تسیر این باندبازیا هستن
تهرانى
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
علناً،دارن زمينها رو غصب ميكنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
پس رؤسا،مسوولين و .. كجا تشريف دارند براى رسيدگى؟
روزبه
Netherlands
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
اگه سند تک برگ تو این کشور دیگه معتبر نیست و هر کسی میتونه دست بگذاره روش پس هیچ جای ایران دیگه ارزش خریدن. نداره....چون شاید یکهو دولت چشمش گرفت و ملی اعلامش کرد
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
با سلام وتشکر از اینکه اینگونه مسائل را به گوش همه میرسانید
واقعن جای تعجب دارد که چرا با وجود سند رسمی این بندگان خدا به مشکل خورده اند
حمید بابااحمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
من جانباز جنگ و خانواده شهید هستم صدامیان زمین کشورم را بدون سند فصب کردند و ما زمینها را پس گرفتیم .
اکنون عمران میخواهدزمین سند دار ما را در (فاز ۶ اصطحلک پردیس )را قصب کند و ما به یاری رهبری زمینها را پس خواهیم گرفت.
انشااله
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
روزهایی که تصمیم گرفتند اینجایی که امروز بهش میگن پردیس یک شهر بسازند با جمعیت محدود وطول و عرض محدود ، این تکه زمین بیش از پنجاه هکتاری رو که چسبیده به پردیس رو درنظر نگرفتند ، حالا که همه ۱۱فاز رو زخمی کردند ،وبه تدریج این فازها از شماره یک تا یازده روبه تکمیل شدن پیش میره وبه هر بدبختی که شده دارند لنگان خرک خیش رو پیش میبرند به یکباره متوجه این زمینهای پنجاه هکتاری شدند که دراین به اصطلاح برنامه ریزیشان هیچ محلی از اعراب نداشته !! درحالیکه هزاران سند رسمی کشوری برای صاحبان خردو کلانش صادر شده ! . به نظر من عادلانه نیست که تاوان ندانم کاریه به این بزرگی را مردمی که هیچ سهمی دربه وجود آمدن این ندانم کاری ندارند بدهند هر چند منصفانه اگر داوری کنیم مسئولین امروز هم سهمی از این ندانم کاری ندارند ولی از آنجایی که مسئولیت دارند ،آنها هستند که باید به عنوان پیکره دولت پاسخگو باشند ،راه دیگری وجود ندارد.
وحید خیرمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
با سلام/ من سال 91 تمام دار و ندار و طلاهای همسرم رو فروختم و به امید سرمایه گذاری و پیشرفت تو اصطلک پردیس زمین خریدم/ اونموقع میگفتن که این زمین ها تنها زمین های پردیس هستش که سند داره و مابقیش بدون سند هستش/ این ها مطمین هستش/ ما هم با خیال راحت خریدیم/ میگفتن که بعد از یکسال کاربری زمین ها مسکونی اعلام میشه و مجوز ساخت میدن/ حالا بعد از گذشت 5 سال سندامون که با استعلام از همه جا بوده رو باطل کردن/ آخه کجای دنیا این کار رو میکنند اونم تو ممالک اسلامی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مالک
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
ما زمینامونو میخایم به هر قیمتی شده میگیریم
ما پا پس نمیکشیم
آرسام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
۵ سال کار کردم با همه درآمدم رفتم زمین خریدم الان پول ندارم عروسی کنم
خدا جواب همشونو بده این مسئولین بی کفایت
تا دست به دامن رهبر عزیزمون شدیم
همیشه زنده باشید
عفت علیمردانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
همسر مریضم رو تخته
خرج درمانشو ندارم
خونمو فروختم دادم زمین خریدم
به کمک همدیگه حقمونو میگیریم
پناه بر خدا
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
با امید به حق و رهبر فرزانه مون زمینمونو از چنگ عمران و منابع درمیاریم
دوستان اصلا ناراحت نباشید حق با ماست
ما اگه احتیاج نداشتیم انقد تجمع برگزار نمیکردیم
زینب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
در کجای دنیا دیدید همچین بی قانونی رخ داده باشه اینجا ایران عزیزمونه
کشور زیبامون
سند داریم اونم سند تک برگی
بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
من از رهبر فرزانه و غمخوار ملت عاجزانه درخواست میکنم حق مارو پس بگیره.
مراد شهرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
با سلام
ممنون از شما اصحاب رسانه که به ما کمک میکنید در رسیدن به این مهم
یه دنیا ازتون ممنون
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
خدایا زمین را آفریدی که ما با آرامش زندگی کنیم
چطور یک سری از انسانها را به حال خود گذاشتی که اینگونه حق خوری کنن
ای عمران خجالت خجالت
ما همه مدارک دال بر آزاد بودن این زمینها رو تو دستمون داریم و تو نمیتونی زمینامونو از دستمون در بیاری
حقمونو میگیریم
نسیمی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
اینجانب پس انداز بیست سال کار خودرا زمینی دراصطلک فاز ۶خریداری نمودم که حالا شنیدم زمینی که دارای سند میباشد راملی اعلام میکنند سوال من از مسولین اگر ملی بود چرا اجازه خریدوفروش داده بودند چرا سند صادر کردندسر مردم را کلاه گذاشتند پول کارگر زحمت کش خوردن داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياسر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
باسلام . من فقط يه در خواستي دارم اميد وارم تحقق بيدا كنه ميخوام كه رهبر عزيزمون مسولين عمران و ثبت و منابع احظار كنه تا جواب كويه اين فساد باشند نميشه كه ما ملت تاوان بي لياقتي اينارو بديم كناه ما جيه يكي نيست باسخكو باشه ما حق زندكي نداريم تو اين مملكت
احمد مطلبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
سلام
مگه عمران کیه که بتونه سند رسمی هولو گرام دارو که اداره ثبت صادر کرده باطل کنه؟
حسن چیذری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
خدا میدونه رانت خوارها و زمین خوارها با هماهنگی اداره عمران چه خوابی برای سند های شش دونگ دیدند
فرامرز عبداالهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
من زمانیکه خواستم زمین را بخرم 3 ماه اداره دولتی رفتم و استعلام گرفتم و همگی گفتند اداره ثبت سند شش دانگ میده و مشکلی ندارد
مريم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
ما سند تك برك دولت داريم بس بايد جواب كويه ما باشن اينحوري نميشه كه بيان يه كله بكن ملي شده مكه مملكت بي قانونه بس سند جيه يتيكه كاغذ نه عزيزان نترسين هيج اتفاقي نميفته قرارم باشه خدا ي نكرده انفاقي بيفته بايد بما زمين بدن يا بول روز
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
ما از عمران پردیس شکایت داریم که دست روی زمینهای ما گذاشته زمینی که با خون دل و پس انداز سالها به‌ زحمت خریده ایم مابه هیچ وجه آز زمینهایمان دست بر نمی داریم
یکی از مالکان زمینهای اصطلک پردیسپ
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
سلام، سننداین مملکت چرا باید بی اعتبار باشه، مگه توییتر خونه نمی نویسند ثبت با سند برابر است به داد ما برسید این حق ما رو دارند می برد مگه ما مسلمان نیستم، آقاجان کمتر بخورید به خدا بابت پول زمینها عربها ریختیم، آخه این شرکت عمران از جون ماها چی میخواهد بخدا اگر برای مردم فشار بیاره؟.....همش برای باندهایی هست که تواین شرکت، میتوان هاپولی کنند، ولی کور خوندن. ما حتی یک سانت شم نمیدیم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
سلام دوستان، شرکت عمران پردیس این مسکن مهر را که ساخته با غصب زمین های مردم ساخته البته اون زمین هایی که سند ثبتی نداشته ولی حالا به خیال خودش فکر کرده چون تا حالا زمین های مردم رو غصب کرده میتونه زمین های ما رو هم که سند ثبتی دارن غصب کنه ولی کور خونده ما تا پای جونمون ایستادیم و از حقمون نمیگذریم
حمیده
Netherlands
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
0
0
عمران خیال واهی کرده...ما سند رسمی داریم..همچین اجازه ای به کسی نمیدیم اموالمان دست درازی کنه
شهاب الدین شیخی
Turkey
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
0
0
من که زمین خریدم استعلام از اداره ثبت پردیس گرفتم چطور اون موقع کسی چیزی نگفت.در ضمن سند تک برگی دارم بالاش جمهوری اسلامی ایران خورده مهر برجسته داره ونشان قوه قضائیه داره.سند رسمی جمهوری اسلامی ایران هستش
Bidar
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
0
0
غير از عمران پرديس كه كلى آه و ناله خانواده ها پشت سرشونه،اما مسوولينى كه بتونن كمك كنن و نكن هم به درد اونا مبتلا ميشن
عزيز
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
0
0
تا آخرش پاى زمينهامون مي ايستيم،
يا زبون خوش يا زور...
از حقمون نميگذريم به هيچ وجه
اصغر شریف زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
باید به مسئولین گفت چطور زمینی که ملی بود و فروختید و مردم رو به خاک سیاه نشوندید حالا که اینکارو کردید باید زمینای مردمو بهشون بدید
کیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
قدیمها سبیل گرد میزاشتن و حرف سند بود الان سند معتبر دولتی هم اعتبار نداره .آخه دردمان رو به کی بگیم هنوز پولی رو که بابت خرید زمین اصطک پردیس قرض کردم رو نتونستم بدم خود زمین هم که دارن بابا میکشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
بعد از انتشار خبر أيا عمران و مسئولين پاسخي داده اند كساني كه اين ظلم را درباره ٥٠٠٠خانواده بي سر پناه أورده اند ميبايست در مقابل قانون پاسخگو باشند از طريق مجلس محترم پيگير حق و حقوق ما باشيد
معین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
به امید خدا و با کمک رهبری زمین ها رو آزاد میکنیم ما سند رسمی و رایج مملکت رو داریم عمران هم هیچ غلطی نمی تونه بکنه چون پشت ههمون به دلسوزی آقا خامنه ای گرمه خدا نگهدارشون باشه ان شا الله
محمد مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
چرا یه ارگان دولتی در حق ملت. این ظلم و میکنن زمینی که سند داره تصاحبش نمیتونن کنن.امیدوارم که مسوولین پیگیری کنن کسانی که چشم به اندوخته و جیب ملت دوختن و به جزای کارشون برسونن.
نوشین فرهودی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
عمران و منابع ملی و ثبت و هیچ ارگان دیگه ای نمی تونن این زمینارو از چنگ صاحباش دربیارن
با امید به خدا و بعد رهبر عزیزمون زمینامونو پس میگیریم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
با سلام مگر میشود در کشور ما سند رسمی اعتبار نداشته باشد ؟ بله این اتفاق در مورد زمینهای پردیس فاز شش محله اصطلک بله این اتفاق افتاده زمینهای ما با داشتن سند رسمی تک برگی رسمی فاقد اعتبار شده وعمران قصد تصرف زمینهای ما را دارد تو را بخدا به داد ما برسید تمام دارائی ما این زمینها است که عمران بناحق میخواهد تصرف کند
شهاب نیکنام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
ای رهبر فرزانه با تدبیر ما یاری کن مارو
اصغر دولتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
تو مملکت ما همچین چیزایی نوبره والا
ملک سنددار مگه میشه سندش باطل بشه
زهی خیال باطل
آریا شاکری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
من ایمان دارم کار زمینا به نفع ما درست میشه
شهرام عندلیب
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
۵۰۰۰ تا سند هستش یکسری مردم خریدن که واقعا تو نون شبشون موندن نمیخاستن آپارتمان نشین بشن اینارو خریدن که بعدا برن بسازن توش زندگی کنن نه اینکه اینجورس بشه
نیما نقوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
من بدون اطلاع پدرومادرم وام از بانک گرفتم این زمین خریدم که برم توش زندگی کنم با تمام سرمایه زندگیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
بابا بخدا زمینی که ما با هزار بدبختی وامید آرزو خریدیم سند رسمی تک برگی داره یعنی اینکه نباید هیچ مشکلی داشته باشه اما الان شرکت عمران با قلدری وزورگویی میخواد زمینای یک مشت آدم ضعیف را مصادره کنه ای خدا یعنی کسی نیست که از حق مظلوم دفاع کنه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
عمران باید بدونه زمینا ماله خودمونه
قانونی خریدیم
غیر قانونی عمل ممیکنیم
مالک
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
با سلام
با تشکر از شما
تورو خدا هر کاری از دستتون برمیاد انجام بدید
ممنونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
خداوندا ما در مملکت اسلامی زندگی میکنیم یعنی ممکنه مال ما اینجور به تاراج بره
نهیر رهبر عزیزمون نخاهند گذاشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
با هزار امید وارزو قطعه زمینی در اصطلک فاز ۶پردیس خریداری نمودیم برای آینده بچه ها که حالا جناب عمران چشم طمع به این زمینها دوخته مسولین محترم امیدوارم نگذارید تنها دارایی من کارگر توسط همکاران محترمتان به تاراج برود خدایا به چه کسی پناه ببرییم ازدست شیطان رجیم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
ما با چه امیدی تو این کشور اسلامی زندگی کنیم که با هزار امید وآرزو یک قطعه زمین سند دار خریدیم با پول کارگری خریدیم که شرکت عمران بخواد با قلدری وزورگوئی این زمین را از ما بگیر وبه ارگان دیگر واگذار کنه ما که مسئولین وروسای شرکت عمران را واگذار می کنیم بخدا که در حق ما می خوان این ظلم رابکنند
واويلا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
توروخدا مسئولين كارى بكنند..
اين يك فاجعه ملى هست..
بشنويد...بيدار شيد...
توجيه نكنيد..
مالکین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
ما کم کم داریم به قرون وسطی برمیگردیم ..نه پول میشه بانک بگذاریم نه زمین بخریم .باید بگذاریم تو بالشت زبر سرمون
هرمز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
زمینی که سند داره و بیشتر کسانی که اقدام به خرید کردن از قشر متوسط و ضعیف جامعه هستن چطور میشه که اسنادشون باطل بشه و هیچ کسی هم پیگیری نکنه، واقعا این چه وضعشه،
ما که همیشه کشورمون رو دوست داشتیم در مقابل این موضوع چه حرفی داریم بزنیم،
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
من تو زمینم خونه میسازم تا چشم عمران دراد.کور خوندی مملکت صاحب داره.به زور مال مردم و بگیری به نفع خودت بفروشی.زهی خیال باطل.
نوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
خواهش میکنم به فریاد ما برسین تا به زمینهامون که حق قانونی ما هست برسیم
ای رهبر فرزانه خودت به داد مردمت برس
حيدري
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
من فقط از دولت و مقام معضم رهبري يك خواهش دارم كه شفافانه يك تحقيق با يك سري از كارمندهاي نزيح و شريف خودشون انجام بدهند جون واقعا در اين مورد بوي فساد اداري و رانت بمشام ميرسه جكونه يك تعداد مالك كه صاحبان قبلي اين زمينها بودند توانستن براحتي اين املاك به جند هزار قطعه تقسيم كنند و به هزاران شخص براحتي بفروشن حتما يك فسادي در عمران و ثبت و منابع بوده كه اين اقايون بوشش دادن تا بتونن زمينهارو قطعه بندي كنند و سند تك برك بكيرن و بدون سرو صدا سند صادر بشه و فروخته بشه بدون اينكه كسي اين خريد فروش تو قيف كنه خيلي شك برنكيز هست قابل درك فهم نيست دولت و سازمانهاي مهم بايد زير سوال برند بايد تمامي اين افراد شناسايي بشوند و جواب كوي ما و قانون باشن اين يك كلاهبرداري منظم شده در بوشش موسسات دولتي است كه منابع و عمران و ثبت باهم دست داشتند ابطال اسناد بايد شروع تحقيق كسترده باشد و تمامي اين افراد محاكمه و عزل شوند اين افراد دولت و نظام را بد نام و زير سوال برده اند نبايد اين مسله مهم بي باز خواست و تحقيق ببايان برسد اميد وارم نيروهاي اتش به اختيار رهبري و سربازان ولي فقيه به اين فساد و اختلاس املاك مردم مستضعف رسيدكي كنند تا بدانند مردم در بناه سايه رهبري حقشان را از دست نميدهند و كسي هست تا با شمشير حقش حق مردم رااز اين مفسدين منافق بكيرد
خدیجه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
با سلام و ضمن تشکر از سایت وزین شما
خواهشمندم در صورت امکان مشکل مارو بیشتر اطلاع رسانی کنید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
سندی که آرم مقدس الله روش حک شده. وطی 10. سال حدود 5000 سند رسمی صادرشده چه. کسی یا چه ارگانی میتونه ادعایی داشته باشه.
آفرینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
0
0
سلام ،لطفا به داد ما برسید
چرا زمین هایی که سند رسمی دارن وعمران میخواد باطل کنه!؟
زمینی در اصطلک پردیس خریداری کردم به امید پیشرفت در زندگیمان ولی...
سوالی از شما دارم میشود زمینی مشکل دار باشد بعد برایش5000 سند صادر کنند؟؟
محمود عدالتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
0
0
واقعاً جای تاسف است که مسئولین قضایی چشم خود را روی این زمیخواری بسته اند و هیچ کمکی نمی کنند عمران داره اسناد قوه قضاییه را زیر سوال میبره
حمیده
Netherlands
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
0
چطور ممکن ثبت پردیس بدون گرفتن استعلام از منابع ۵۰۰۰ سند صادر کنه....؟؟؟
ارش
Netherlands
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
0
ما مالکان در کنار هم تا گرفتن حق مثلممان ایستاده ایم.....لازم باشه چادر میزتیم در کنار بیت رهبری تا به پرونده ما رسیدگی بشه
نام ٥٩
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
0
آهاى مسئولين،اين چند صباحو با خسارت آخرت خود و ناله نفرين هاى پشت سرتون،معامله نكنيد...
امنه خدمتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
0
به یاری خدا زمینا مون وپس می گیریم
رضا
India
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
صرفنظر از اینکه این مشکل بوچود آمده باید به نفع مردم تمام شود، تمام دست اندرکارانی که زیر پوشش دولت و با کارشکنی و رانت ابن مشکلات را ایجاد کرده و اقکار عمومی را تشویش نموده اند همگی باید بطور کامل بررسی شده و علنا در دادگاه محاکمه و مجارات شوند . دقیقا برخورد مثل کسانی که اختلاص میکنند. چرا که بحران ناشی از این موضوع فراتر از مساله زمبنهای فاز شش است.
آرین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
0
مسیولین مقصر اصلی این مشکل ما هستند با باند بازی ما رو به خاک سیاه نشوندن کل زندگی من دو تا زمین سند دار فاز ۶ میباشد
آدریانا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
0
بداد ما برسید مسیولین گرامی ثبت با سند برابر است
کورش
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
0
0
در مزرعه گندم را دزدیدند..صدای اعتراض بلند شد..نان بین مردم پخش کردند..اعتراض ها خاموش شد..این جماعت فقط به دنبال.. سیر کردن شکمشان اند.. نه گرفتن حق شان
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
0
من سال ٩٣ اينجا ٢٠٠متر زمين خريدم ٤٠ميليون الان ميگن نميتونى كارى كتى رو اين زمين اون وقت كجا بودن اين اقايون تا ثبت به من سند نده كه من ٤٠ميليون از دست ندم اين پول رو با هزار بدبختى جور كردم و زمين خريدم برأى اينده شايد برأى اقايون اين پول هيچى نباشه اما برأى من تمام زندگيم هست اخه وجدان هم خوب چيزيه اگه ملى بوده كه ثبت سند نميداد اگر نبوده كه نبوده خوب چرا با زندگى مردم بازى ميكنن بخدا اين عين تصرف مال مردم هست
نسرین
Netherlands
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
0
مسئولین با هم اختلاف دارند تلافیش سر ما مردم در میارن......
لطفا به داد ما برسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
0
0
بايد يه گروه تلگرامي با همه اعضا تشكيل شه كه تجمعات با حضور همه مالكين انجام شه .هرچي در تجمعات نفرات بيشتر باشه توجه مسئولين بيشتر جلب ميشه.در سايت ها و رسانه هاي جمعي لطفا يه نفر زحمت اين كارو بكشه و ايم گروه رو پخش كنه تا به نتيجه برسيم.تشكر از مسئولين سايت بابت پيگيري.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین