پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۴۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲
دولت عراق اعلام کرد هزینه مکالمه تلفنی با ایران به مناسبت اربعین حسینی به میزان ۵۰ درصد کاهش می‌یابد و خدمات اینترنتی نیز مجانی خواهد بود.

شعارسال: وزارت ارتباطات عراق اعلام کرد که به مناسبت اربعین حسینی و به مدت دو هفته هزینه مکالمه تلفنی از عراق به ایران به نصف می‌رسد و همچنین استفاده از اینترنت نیز رایگان خواهد بود.

به نوشته السومریه نیوز، در بیانیه وزارت ارتباطات عراق آمده است که این خدمات از تاریخ ۱۸ اکتبر الی ۱ نوامبر ارائه خواهد شد. (۲۶مهر الی ۱۰ آبان). البته به رقم هزینه اشاره‌ای نشده است.

همچنین ۱۵ شماره تلفن جهت ارتباط رایگان در اختیار زائران قرار دارد. طبق این بیانیه، این تصمیم به دستور «حسن کاظم الراشد» وزیر ارتباطات عراق برای تسهیل سفر زائران گرفته شده است.

در همین راستا «مجید صدری» مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از کاهش هزینه تماس تلفن ثابت با کشور عراق در ایام اربعین حسینی خبر داده و گفته است که در ایام اربعین حسینی، هزینه هر دقیقه تماس از تلفن ثابت در ایران با تلفن ثابت در کشور عراق با ۱۰ درصد تخفیف، از ۷۰۰ تومان به ۶۳۰ تومان کاهش می یابد.

همچنین تماس از طریق تلفن ثابت در ایران با تلفن همراه در کشور عراق که دقیقه ای ۹۰۰ تومان بود، در ایام اربعین حسینی با ۱۰ درصد تخفیف، دقیقه ای ۸۱۰ تومان محاسبه می‌شود.

از سوی دیگر وزارت خارجه عراق نیز اعلام کرده است تا روز  (یکشنبه) بیش از یک میلیون ویزا برای ایرانی‌ها صادره شده است. پیش‌بینی می‌شود بیش از دو میلیون ایرانی در ایام اربعین حسینی خود را به کربلا برسانند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 30مهر1397 ، کدخبر: 13970730000882: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
0
خب خدا روشکر عراق هم در جایی به ما کمک کرد
ح.ن76
ناشناس
France
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
دستشونم درد نکنه،،با خیال راحت تر برید زیارت


س ی
ناشناس
France
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
دستشونم درد نکنه،،با خیال راحت تر برید زیارت


س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین