پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۲۱۴
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶
رئیس سازمان حج و زیارت خراسان شمالی گفت: تاکنون 8 هزار و 820 زائر اربعین حسینی در سامانه ثبت نام شده اند.وی افزود: از کل زائران ثبت نام شده 8 هزار و 538 گذرنامه را به کنسولگری عراق ارسال کرده ایم که تاکنون برای 7 هزار و 803 نفر ویزا صادر شده است.

شعارسال: رئیس سازمان حج و زیارت خراسان شمالی گفت: تاکنون 8 هزار و 820 زائر اربعین حسینی در سامانه ثبت نام شده اند.

محمدباقر قاصری  افزود: از کل زائران ثبت نام شده 8 هزار و 538 گذرنامه را به کنسولگری عراق ارسال کرده ایم که تاکنون برای 7 هزار و 803 نفر ویزا صادر شده است.

وی ادامه داد: در استان خراسان شمالی به نسبت سال گذشته رشد آمار ثبت نامی های کربلا را شاهد هستیم و این روند تا چند روز آینده نیز ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئولبا بیان اینکه وضعیت بهداشت و خدمات دهی موکب های استان به عهده کمیته پشتیبانی ستاد عتبات عالیات و وظیفه خدمات دهی در حمل و نقل تا مرز عراق نیز به عهده کمیته حمل و نقل است، افزود: تدابیر خوبی برای سال جاری اندیشیده شده است تا زائرین هموطن در رفاه کامل باشند.

سعید سبحانی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی نیز به ایسنا گفت: 200 دستگاه از ناوگان عمومی این استان به زائران اربعین حسینی خدمات دهی می کند.

وی با اشاره به اینکه جابجایی زائران کربلای حسینی از این استان از روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده است، افزود: 100 دستگاه اتوبوس در این زمینه فعال شده اند که مسافران را به مقصد کربلا جابجا می کنند و یا اینکه خدمات را تا مرز مهران در غرب کشور ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه 157 دستگاه اتوبوس در این استان فعال است، ادامه داد: 57 دستگاه باقی مانده برای ارائه خدمات به سایر مسافران به مابقی نقاط در کشور ارائه خدمت می کنند.

سبحانی اظهار کرد: علاوه بر آن 100 دستگاه مینی بوس نیز آمادگی خود را برای جابجایی مسافران اربعین حسینی اعلام کرده اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: سواری کرایه ها نیز می توانند در جابجایی مسافران فعال باشند اما از آنجاییکه هزینه جابجایی آن ها بالاتر از مینی بوس و اتوبوس است تاکنون استقبالی از این ناوگان نشده است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا بجنورد، تاریخ انتشار 29مهر 97، کدمطلب:48309 ،www.bojnourd.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین