پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۹۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
معاون وزیر دفاع روسیه اعلام کرد: آمریکا در پشت حمله گروهی 13 پهپاد تروریستی به پایگاه حمیمم روسیه در سوریه قرار دارد و آن را سازماندهی کرد.
شعارسال: «آلکساندر فومین» روز پنجشنبه در یک همایش سیاسی بدون ذکر تاریخ این حمله گفت: این پهپادها در زمان حمله آرایش جنگی به خود گرفته بودند و مشخص است که یک روستایی نمی تواند چنین سازماندهی داشته باشد.

معاون وزیر دفاع روسیه در دفاع از اظهارات خود گفت: همزمان با این حمله یک فروند هواپیمای تجسسی آمریکا به نام «پوسیدون-8» به مدت هشت ساعت بر فراز دریای مدیترانه پرواز و با تجهیزات پیشرفته این پهپادها را هدایت می کرد.

وی ادامه داد: زمانی که پهپادهای تروریستی با دیوار رادیو مغناطیسی روسیه مواجه شدند عقب نشینی کردند و سپس از نقطه ای دیگر در آسمان ( هواپیمای تجسسی آمریکا ) راه های عبور از دیوار رادیو مغناطیسی به این پهپادها ارایه شد و توانستند از دیوار عبور کنند اما توسط سیستم پدافند موشکی روسیه نابود شدند.

رسانه های روسی در ماه های اخیر از سرنگونی دهها فروند پهپادهای تروریستی در اطراف پایگاه هوایی حمیمم در استان لاذقیه سوریه خبر دادند.

«ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه اخیرا اعلام کرده بود که در طول یک ماه 45 پهپاد ناشناس در نزدیکی پایگاه هوایی حمیمم در سوریه سرنگون شدند که نشانگر افزایش تعداد آنهاست.

وی تاکید کرد که این پهپاد ها در پناهگاه های خانگی با فناوری مدرن موقعیت یاب، کنترل از راه دور و توان تخلیه محموله های انفجاری ساخته می شوند که به ما نشان می دهد فناوری ساخت چنین دستگاه هایی در اختیار تروریست ها قرار گرفته است.

کوناشنکوف ادامه داد: طول بال برخی از این پهپاد ها به 3.5 متر می رسد و دارای بردی بیش از 100 کیلومتر هستند و برخی از آنها می توانند 10 بمب دست ساز حمل کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 3 آبان 1397 ، کدخبر: 83078343 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
0
پشت هر چی خرابکاری تو دنیاست تو این چند سال اخیر اقای ترامپ یه دستی داره


س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین