پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۹۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۸
صالحی پرداخت بدهی زندانیان بی‌بضاعت جرایم غیرعمد را یکی از اقدامات مهم سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برشمرد و گفت: در سال گذشته بالغ بر ۱۰۶۱ مددجو بدهکار با پرداخت بدهی از زندان آزاد شدند.
شعارسال: صالحی مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم و عفو و بخشودگی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به وظایف اداره عفو و بخشودگی در تشکیلات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اشاره کرد و گفت: در این اداره، نحوه نظارت مدیران و دادسرا‌های نظامی بر ندامتگاه‌ها رصد می‌شود و گزارش‌ها و پیشنهاد‌های قضات برای رفع مشکلات احتمالی و بهبود وضعیت زندان‌ها به منظور اصلاح و باز اجتماعی کردن زندانیان مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم به عمل می‌آید.

مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم و عفو و بخشودگی، پرداخت بدهی زندانیان بی‌بضاعت جرایم غیرعمد را یکی از اقدامات مهم سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برشمرد و افزود: در سال گذشته بالغ بر ۱۰۶۱ مددجو بدهکار با پرداخت بدهی از زندان آزاد شدند و مانع از ورود تعدادی از محکومانی که قادر به پرداخت جزای نقدی نبودند، به زندان شدیم.

صالحی، حمایت و تقویت برنامه‌های فرهنگی در ندامتگاه‌ها را از اهداف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح عنوان کرد و افزود: اعتبارات ویژه‌ای را برای ندامتگاه‌های نظامی استان تهران اختصاص دادیم و لازم است به تهیه اقلام فرهنگی بیشتر توجه شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره معادل‌های پیشگیری از وقوع جرم در فرهنگ دینی گفت: امر به معروف و نهی از منکر و تقوی نماد‌هایی هستند که خاصیت پیشگیری از وقوع جرم در آن‌ها وجود دارد، چون گناه باعث وسوسه می‌شود و عامل هزاران تخلف است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار: 3 آبان 1397 ، کدخبر: 462387 ، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
بلاعوض بوده یا بشکل ادای دین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین