پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۳۲۰
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
حکم تعزیرات حکومتی درباره پرونده عمل نکردن به تعهدات ارزی در دامغان اعلام شد.بر اساس قانون تعزیرات حکومتی ماده ۱۰ و ۱۱ شرکت‌هایی که برای تهیه مواد اولیه ارز دولتی دریافت می‌کنند باید طبق زمان بندی مشخص عملی کنند که اگر این عمل صورت نگیرد جرم محسوب می‌شود.

شعار سال: سعدالدین رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دامغان گفت: چهار پرونده تخلف ارزی در این اداره در حال بررسی است که حکم یک پرونده اعلام و بقیه در شرف اعلام است.

وی افزود: بر این اساس با بررسی یک پرونده مقرر شد این واحد ۴۷۱ هزار و ۹۲ یوآن چین به بانک عودت دهد و کارت بازرگانی این شرکت هم ۶ ماه به تعلیق در آمده است.

بر اساس قانون تعزیرات حکومتی ماده ۱۰ و ۱۱ شرکت‌هایی که برای تهیه مواد اولیه ارز دولتی دریافت می‌کنند باید طبق زمان بندی مشخص عملی کنند که اگر این عمل صورت نگیرد جرم محسوب می‌شود.

سعدالدین گفت: دو پرونده دیگر به ارزش ۲۲۳ هزار و ۱۲۰ یورو و یک پرونده تخلف هم به ارزش ۳۰۶ هزار و ۳۰۰ یوآن چین در حال بررسی است که حکم آن‌ها هم به زودی اعلام می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان تاریخ انتشار 10 آبان 97، کدمطلب: 6717138، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین