پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۳۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
زائران اربعین حسینی از تاخیر چند ساعته پروازها از در فرودگاه نجف اشرف به کشورمان خبردادند و عنوان کردند کسی نیست که پاسخگوی آنها باشد و پروازها با تاخیر ۱۰ ساعت انجام شده و مسافران بلاتکلیف هستند که این موضوع حتی باعث درگیری بین مسافران و مسوولان فرودگاه نجف شد.براساس اطلاعات ارائه شده مسافران در فرودگاه نجف پروازی که ساعت ۱۰ شب گذشته باید انجام می‌شد با ۸ ساعت تاخیر و در ساعت ۶ صبح امروز انجام شده است. مسافران عنوان کردند اینکه مسئولی برای پاسخ آنها را نمی‌دهد باعث شد آنها اعصابی شوند.

شعار سال: برخی از زائران اربعین حسینی در فرودگاه نجف اشرف در تماس با خبرنگار ما از تاخیر چند ساعته پروازهای فرودگاه نجف به مقاصد تهران، اصفهان و مشهد خبر دادند و عنوان کردند برخی از پروازها هنوز انجام نشده است و مسئولی هم نیست که پاسخگوی مردم باشد.

بسیاری از زائران اربعین حسینی که بر اساس ساعات اعلامی سه ساعت زودتر در فرودگاه نجف حاضر شده بودندو مسئولان هم در خصوص تاخیر یا لغو پروازها به مسافران اطلاع رسانند نکرده بودند و این باعث شد مسافران ساعت‌ها و حتی بیش از ۱۰ ساعت در فرودگاه سرگردان بودند.

براساس اطلاعات ارائه شده مسافران در فرودگاه نجف پروازی که ساعت ۱۰ شب گذشته باید انجام می‌شد با ۸ ساعت تاخیر و در ساعت ۶ صبح امروز انجام شده است. مسافران عنوان کردند اینکه مسئولی برای پاسخ آنها را نمی‌دهد باعث شد آنها اعصابی شوند.

محمدحسن طریقت منفرد، وزیر اسبق بهداشت که یکی از مسافران است به الف، گفت: این که پروازی تاخیر دارد و ممکن است هواپیما مشکل پیدا کند، بدیهی است، ولی مسافران دنبال این بودند که به آنها پاسخ روشنی داده شود و کسی پاسخگوی آنها باشد و تکلیف مشخص کند که‌ آیا پرواز انجام می‌شود و یا نه یا اینکه چه قدر تاخیر دارد، اما هیچ کسی پاسخگوی مردم و مسافران نبود و این موضوع باعث اعصبانیت مردم شد و درگیری بین عراقی‌ها و ایرانی ها در فرودگاه نجف شد.

وی افزود: پاسخگو نبودن مسئولان و حداکثر بی‌احترامی ایرلاین‌ها انجام شد و با توجه به تاخیر پروازها از مسافران پذیرایی نکردند و جواب مردم را ندادند و زائران اربعین حسینی آن را بی احترامی به امام حسین(ع) و مسافران ایرانی می‌دانند.

یکی از مسافران نیز با بیان اینکه در خصوص تاخیر‌ها اطلاع رسانی نشده است، گفت: مسئولان با وجود تاخیر پرواز‌ها بعد از ۵ ساعت از مسافران پذیرایی کردند و در ۶ ساعت اول تاخیر‌ها حتی یک لیوان آب هم به مسافران داده نشد و مسوولان شرکت تابان حاضر نشد در جمع مسافران حاضر شود و پاسخ مردم را بدهد.

مسافری دیگر عنوان کرد حتی یکی نفر نبود که بگویید تاخیر پرواز یک ساعت است یا اینکه دو ساعت و به مسافران بی‌احترامی شد و مسئولان شرکت تابان پاسخگو نبودند؛ حتی مسئولان عراقی در فرودگاه با احترام با مسافران برخورد کردند اما مسوولان هواپیمایی تابان حتی از مسافران عذرخواهی هم نکردند.

کیشیک جانشین فرودگاه امام خمینی(ره) در جمع مسافران حاضر شد و گفت: بابت عملکرد بد شرکت تابان از مسافران عذرخواهی می‌کنم که این اتفاق رخ داده است و خسارات مسافران براساس قانون پرداخت خواهد شد و گزارشی تهیه خواهد شد و صورتجلسه خواهیم کرد و سازمان هواپیمایی از مسئولان تابان را می‌خواهد که پاسخ دهد و حق با مسافران است.

وی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی تابان تخلف کرده است، گفت: با مسئول شرکت تابان در فرودگاه نجف برخورد خواهد شد. قرار شد خسارات مسافران پرداخت شود و به تخلف هواپیمایی تابان رسیدگی می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 11 آبان 97، کدمطلب: 3970811055، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
0
0
م.م77
تاخیر پرواز های ایراین ها در تمام دنیا عادی هست اما این که مسئولین عذر خواهی نمیکنن بابت این مشکلات درداوره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین