پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۷۴
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷
وزیر نفت با اشاره به چالش‌های پیش روی صنعت نفت کشور گفت: مشکل افزایش ضریب بازیافت یکی از چالش‌هایی است که صنعت نفت کشور با آن روبه رو است.

شعارسال: بیژن زنگنه در جمع سازندگان تجهیزات صنعت نفت با اشاره به اینکه مهمترین چالش صنعت نفت کشور بخش بالادست است،گفت: به منظور افزایش ضریب بازیافت از تمام ظرفیت‌های فنی تمام کشور استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های پژوهشی را با برخی از دانشگاه‌های کشور مانند دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه شیراز، دانشگاه تهران، پژوهشگاه نفت و دانشگاه مشهد شروع کردیم تصریح کرد: ما به دنبال افزایش ضریب بازیافت هستتیم که این کارها باید به صورت سازمان یافته در صنعت نفت شکل گیرد.

وزیر نفت با تاکید بر اینکه افزایش بازیافت یکی دو میدان توسط طرح‌های تحقیقاتی دانشجویان این کشور آغاز شده است گفت: ما باید به دنبال تربیت نیروهای متخصص و جوان باشیم تا بتوانیم در این عرصه از آنها استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه با برداشته شدن تحریم‌‌ها فعالیت‌های توسعه‌ای صنعت نفت سریع‌تر از گذشته خواهد شد خاطرنشان کرد: پیوند صنعت و دانشگاه می‌تواند در توسعه صنعت نفت مثمر ثمر واقع شود که در این زمینه فعالیت‌های خوبی را آغادز کرده‌ایم.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاريخ انتشار: 18 اردیبهشت 1395، کد خبر: 13950218000479، www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین