پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۱۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
مدیر پالایشگاه سوم پارس جنوبی گفت: پروژه افزایش ظرفیت فازهای 4 و5 پارس جنوبی با تأمین خوراک از پالایشگاه چهارم انجام شد.
شعار سال: مدیر پالایشگاه سوم پارس جنوبی گفت: پروژه افزایش ظرفیت فازهای 4 و5 پارس جنوبی با تأمین خوراک از پالایشگاه چهارم انجام شد.

محمد شفیع مؤذنی، مدیر پالایشگاه سوم پارس جنوبی با بیان اینکه تعمیرات اساسی فرصت مناسبی برای انجام پروژه‌های پالایشگاه است گفت : درتعمیرات سال جاری درفازهای 4 و 5 سیستم میترینگ جدید پالایشگاه بر روی خط گاز خروجی پالایشگاه نصب شد.

وی با بیان اینکه این پروژه در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی است، افزود: با توجه به برشکاری خط 42 اینچ خروجی پالایشگاه، حجم کار بالایی در این پروژه انجام شده است.

به گفته مؤذنی با نصب این تجهیزات دقت اندازه‌گیری گاز خروجی فازهای 4 و 5 بسیار بالا خواهد رفت.

وی می‌گوید:  هم‌اکنون این تجهیزات بر روی مسیر خروجی نصب و به زودی با اتصال به سیستم کنترلی پالایشگاه اندازه‌گیری گاز خروجی توسط سیستم اندازه‌گیری جدید صورت می‌گیرد.

وی در ادامه به پروژه افزایش ظرفیت پالایشگاه سوم اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون با اتصال پالایشگاه سوم به پالایشگاه چهارم امکان تأمین خوراک از فازهای 6 و 7 و 8 فراهم شده است.

به گفته مؤذنی این خط روزانه ظرفیت ارسال 18 میلیون متر مکعب خوراک  به فازهای 4 و 5 را داراست اما در حال حاضر با توجه به نیاز پالایشگاه سوم حدود 5 میلیون متر مکعب گاز از این خط دریافت می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 15 آبان 1397 ، کدخبر: 13970814001000 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
0
0
ا.ف75
خداروکر که تو این تحریم ها باز هم داریم با قدرت در زمینه های پتروشیمی به پیشرفت خودمون ادامه میدیم!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین