پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۳۱۹
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
سردار محمد علی جعفری در نشست خبری کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین گفت: 5 نفر از مرزبانان ربوده شده میر جاوه آزاد شده و در اختیار دولت پاکستان هستند و تلاش برای آزادی سایر ربوده شدگان ادامه دارد
شعارسال:فرمانده سپاه پاسداران از آزادی ۵ نفر از مرزبانان ربوده شده میرجاوه خبر داد.

سردار محمد علی جعفری در نشست خبری کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین گفت: 5 نفر از مرزبانان ربوده شده میر جاوه آزاد شده و در اختیار دولت پاکستان هستند و تلاش برای آزادی سایر ربوده شدگان ادامه دارد.

وی گفت: ربایندگان دنبال معاوضه سربازان ربوده شده با تعدادی از همدستان خود هستند که به علت ارتکاب جرائم در زندانهای جمهوری اسلامی به سر می برند که این خواسته پذیرفته نیست.

فرمانده سپاه پاسداران همچنین اضافه کرد: در مقابل بعضی از کارهای عربستان خویشتن داری می کنیم.

سردار جعفری به فشارهای اقتصادی هم اشاره و بیان کرد: پیام شهیدان این است که از هیچ تهدیدی نترسید و ایستادگی کنید این تهدید ها پوشالی است و با آگاهی ، قناعت و صرفه جویی باید از آن عبور کنیم .

وی گفت: تحلیل گران خودشان هم میگویند تحریم ابزار ناکار آمدی برای مردم ایران است.

فرمانده سپاه پاسداران به حضور مستشاری نیروهای ایران در سوریه نیز اشاره و ادامه داد: با توجه به مذاکرات ,در پایگاه ها درگیری وجود ندارد و نیروها تنها حافظ صلح هستند.



تعداد بازدید : 98

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار23آبان 97، کدخبر: 2278203،www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین