پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۶۹۴۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
محسن نهاوندیان، دومین پسرمحمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس‌ جمهوری از 9 سال پیش بدین سوء، عضوهیات‌ مدیره شرکت «آرین فولاد غرب» بوده است. مقر این شرکت در مالزی است و با کشورهایی چون تایوان، چین، هند، قزاقستان، روسیه، اوکراین، امارات، آلمان، لبنان، اتریش و بلاروس مبادله تجاری دارد.شرکت آرین فولاد غرب عمدتا در حوزه محصولات فولادی از جمله واردات انواع محصولات فولادی شامل انواع ورق‌های گرم و سرد، میلگرد و مقاطع فولادی از منابع مختلف منجمله تولید کنندگان کشورهای قزاقستان، روسیه ،چین و هند فعال است.

شعار سال: محسن نهاوندیان، دومین پسرمحمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس‌ جمهوری از 9 سال پیش بدین سوء، عضوهیات‌ مدیره شرکت «آرین فولاد غرب» بوده است.

مقر این شرکت در مالزی است و با کشورهایی چون تایوان، چین، هند، قزاقستان، روسیه، اوکراین، امارات، آلمان، لبنان، اتریش و بلاروس مبادله تجاری دارد.
شرکت آرین فولاد غرب عمدتا در حوزه محصولات فولادی از جمله واردات انواع محصولات فولادی شامل انواع ورق‌های گرم و سرد، میلگرد و مقاطع فولادی از منابع مختلف منجمله تولید کنندگان کشورهای قزاقستان، روسیه ،چین و هند فعال است.
مضاف برآن، در زمینه صادرات انواع محصولات فولادی تولیدی شرکت‌های داخلی شامل انواع ورق‌های گرم و سرد فولادی هم فعال است.
برخی مدعی هستند که این شرکت، اسلب‌های نه چندان با کیفیت را هم با قیمت پایین خریداری کرده و پس از تبدیل این اسلب‌ها به ورق در کارخانه‌ای دیگر، آن را در بازار آزاد به فروش می‌رساند. البته این ادعا به صورت مستقل برای خبرنگاران «نود اقتصادی» اثبات نشده است.

در پایگاه رسمی شرکت آرین فولاد غرب، به صورت بسیار کوتاه اشاره شده که ورق‌های عریض فولادی شرکت فولاد اکسین خوزستان را به اروپا صادر کرده است! جستجو در پایگاه رسمی اطلاع‌ رسانی این شرکت هیچ اطلاعات اضافه تری در مورد سهامداران این شرکت، مدیران ارشد و میانی آن و حتی سایر موارد را به دست نمی‌دهد. گویی که این شرکت بیشتر به عنوان یک واسطه و دلال در صنعت فولاد مشغول به کار است.
خود محسن نهاوندیان دراین سال‌ها درمقالات متعددی که برای رسانه‌های حامی دولت نوشته تلاش کرده تا خود را به عنوان یک دست اندارکار صنعت فولاد به جامعه اقتصادی کشور معرفی کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری 90 اقتصادی تاریخ انتشار 23 آبان 97، کدخبر: 2115809، www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
م.م77
اخه دولتی که از معاوناش تا وزرا و رییس جمهوریش اصلا نمیدونن مشکل اقتصادی یعنی چی چه شکلی میخوان مشکلات مردم رو حل کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین