پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۵۹۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان می‌گوید طرح ساخت 50 نیروگاه خورشیدی در استان سمنان تدوین شده است.

شعارسال: به تازگی سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرده است که از هفته جاری ساخت 3 هزار نیروگاه خورشیدی 5 کیلوواتی به همت بسیج در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

سال گذشته مدیرکل هواشناسی استان سمنان اعلام کرده بود که استان سمنان سالانه 3 هزار ساعت تابش آفتاب دارد؛ بنابراین استان سمنان قاعدتا می‌تواند یکی از نقاط مطلوب برای اجرای این طرح باشد؛ از این رو خبرنگار این پرسش را در نشست اصحاب رسانه با جمعی از مسئولان سپاه و بسیج استان مطرح کرد که استان سمنان چه سهمی از نیروگاه‌های خورشیدی سه‌هزارگانه در کشور دارد؟

جبار دوست محمدی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در این خصوص با اعلام این خبر که طرح ساخت 50 نیروگاه خورشیدی برای استان سمنان تدوین شده است گفت: ساخت این نیروگاه‌ها به سبب افزایش نرخ دلار و تأثیر آن بر افزایش اعتبار لازم برای ساخت این نیروگاه‌ها فعلا توقف پیدا کرده است.

دوستمحمدی با اشاره به رایزنی با برخی از شرکت‌های دانش‌بنیان برای اجرای این طرح گفت: در حال حاضر اعتبار لازم برای ساخت هر نیروگاه، 45 تا 50 میلیون تومان برآورد شده است که پس از کاهش نسبی نرخ‌ها کار اجرای طرح را آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: قرار است تسهیلات لازم به متقاضیان ساخت این نیروگاه‌ها که واجد شرایط باشند، پرداخت شود و این افراد برای پیش‌برد امور به شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی شوند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت مرآت، تاریخ انتشار: 29آبان1397 ، کدخبر: - : www.meraatnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین