پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۱۶۸
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۷
برخی شنیده ها حکایت از آن دارد که “کیوان محمدی” رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گیلان که جز اولین افرادی بود که حکم ریاست سازمان متبوعش را از “محمدباقرنوبخت” دریافت کرد، روزهای پایانی سنوات اشتغال خود را می گذراند.

شعارسال: با اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در سال ۹۷، تعداد زیادی از مدیران دولتی باید از میزهای خود دل بکنند بلکه راه برای نیروهای جوانی که همیشه مسئولان مدعی حمایت از آنان بودند باز شود.

قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها شامل دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری و همه دستگاه‌هایی که به نحوی از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، می‌شود.

طبق این ماده همه وزارتخانه‌ها، موسسات دولتی، موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت‌های دولتی و همه دستگاه‌هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر یا تصریح است، جزو این قانون خواهند شد.

با ابلاغ قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها قرار بر این شد تا در فاصله حداکثر دو ماه از لازم‌الاجرا شدن این قانون، تمامی بازنشسته‌های شاغلی که مشمول استثنائات این قانون نمی‌شدند، سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه را ترک کرده و با آن تسویه حساب کنند.

در روزهای اخیر این قانون در مسیر اجرایی شدن در دستگاه های مختلف است و شاهد خروج مدیران بازنشسته هستیم.

مردم استان گیلان نیز در روزهای گذشته شاهد خداحافظی چند مدیر بازنشسته بودند.

استاندار گیلان در راستای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در احکام جداگانه ای، محمد مهدی مظفری معاون دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رضوانشهر و محمد رنجبر نیاول معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری لنگرود را به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان منصوب کرد.

همچنین استاندار گیلان در حکمی دیگر امور مربوط به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری را تا تعیین و انتصاب معاون، به مجید هاشم پور مدیرکل حوزه استاندار محول کرد.

اما برخی شنیده ها حکایت از آن دارد که "کیوان محمدی” رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گیلان که جز اولین افرادی بود که حکم ریاست سازمان متبوعش را از "محمدباقرنوبخت” دریافت کرد، روزهای پایانی سنوات اشتغال خود را می گذراند.

حال این سؤال پیش می آید که اگر این مسئول گیلانی در آستانه بازنشستگی قرار دارد؟! مانند دیگر همقطاران خود بزودی با میز ریاست خداحافظی کرده و عرصه را به نیروهای تازه نفسی که در میدان انتخابات با وعده و وعید سخن از حمایتشان را می زدند می سپارد یا با ماجرایی از جنس "مهدی تاج” رییس فدراسیون فوتبال که سعی در ادامه دوران ریاستش را دارد مواجه خواهیم شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت 8دی نیوز، تاریخ انتشار: 30آبان1397 ، کدخبر: 343521: www.8deynews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین