پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۷۱۲۱۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
رئیس کمیسیون عمران گفت:هفتاد درصد خانه هایی که خرید و فروش می‌شوند برای اسکان مورد بهره وری قرار نمی گیرند بلکه در جهت سوداگری و معامله استفاده می‌شوند
شعارسال:رئیس کمیسیون عمران گفت:هفتاد درصد خانه هایی که خرید و فروش می‌شوند برای اسکان مورد بهره وری قرار نمی گیرند بلکه در جهت سوداگری و معامله استفاده می‌شوند.

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش سوداگری در آشفتگی بازار مسکن اظهار کرد: هفتاد درصد خانه هایی که خرید و فروش می‌شوند، برای اسکان مورد بهره وری قرار نمی گیرند، بلکه برای سوداگری و معامله استفاده می‌شوند.

وی افزود: بسیاری از افراد، سوداگری در امر مسکن را راهی برای کسب درآمد می‌بینند که این امر باعث افزایش چشمگیر نرخ خانه شده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: ما در زمینه تولید مسکن چندان مطلوب عمل نکرده ایم به نحوی که دارای کسری ۴ میلیون واحد مسکونی در کشور هستیم.

رضایی کوچی تصریح کرد: اولویت اصلی ما برگزاری جلساتی با حضور وزیر راه و شهرسازی به منظور سیاست گذاری صحیح در امر مسکن است و هفته آینده جلسه ای چند ساعته با محوریت فوق برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اعمال مالیات عائدی در مسائلی مانند خودرو، سکه و مسکن در پایان خاطر نشان کرد: معتقدم که باید مالیات عائدی با رویکرد جلوگیری از سوداگری و دلال بازی بر روی محصولات فوق اعمال شود، چرا که میزان قابل توجهی منجر به ثبات بازار خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین، تاریخ انتشار1 آذر 97، کدخبر: 827087 ، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین