پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
رئیس بازرسی کل ناجا با تشریح برنامه های اولویت دار بازرسی در سال جاری بر ارتقاء سلامت اداری تأکید کرد و گفت: صیانت از کارکنان در کاهش جرایم درون سازمانی موثر است.

شعار سال: سردار محرم مجرد در همایش سراسری روسای بازرسی فرماندهی انتظامی استان ها و رده های تخصصی با تبریک اعیاد شعبانیه اهداف پیش رو در بازرسی ناجا را تشریح کرد.

وی با تأکید بر لزوم ترویج ارزش های انقلابی ، اسلامی و دینی در ناجا افزود: با گسترش فضای انقلابی و دینی و صیانت از ارزش های اسلامی نیروی انتظامی می تواند در پیشبرد اهداف موفق باشد.

رئیس بازرسی کل ناجا ارتقاء سلامت اداری را یکی از اولویت های ناجا برشمرد و ادامه داد: بازرسان در ارتقاء سلامت اداری نقش کلیدی و موثری دارندو توجه به روند سلامت اداری و ارتقاء این مهم باید در دستور کار بازرسان بیش از گذشته باشد.

سردار مجرد بیان کرد: اتخاذ رویکرد عضویابی یکی از برنامه های اولویت دار ناجاست و گزینش هدفمند از طریق عضویابی به عنوان یکی از راهبردهای اساسی ناجا در سال جاری و سال های آتی است.بازرسی با انجام روند پیگیری و دقت در امور گزینش می تواند نقش مهمی در تحقق این امر ایفا کند.

این مقام عالی انتظامی تأکید کرد: گزینش باید بر اساس تدابیر فرماندهی ناجا و ابلاغ و تدابیر صورت گرفته ، انجام شود و معیار گزینش انتخاب براساس اصلح باشد.

سردار مجرد ارتقاء صیانت از کارکنان را یکی از اولویت های نیروی انتظامی معرفی کرد و گفت: با تشکیل قرارگاه جهادی صیانت گام های مثبتی در این راستا برداشته شده است و مجموعه بازرسی باید برنامه های هدفمندی نیز در این راستا دنبال کند چرا کهصیانت از کارکنان در کاهش جرایم کارکنان بسیار مثمرثمر است.

وی تقویت مبارزه با قاچاق کالا و ارز را نیز از اولویت های راهبردی ناجا برشمرد و اشاره کرد: برای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرارگاهی تشکیل و مجموعه بازرسی نیز به عنوان یکی از اعضای این قرارگاه باید ایفای نقش کند .

این مقام عالی انتظامی بیان کرد: تقویت و ارتقاء مبارزه با جرایم مهم و خشن و تقویت مرزبانی از برنامه های اصلی نیروی انتظامی در سال جاری است و باید بازرسی ناجا نظارت خود را در این عرصه نیز هدفمند دنبال کند.

سردار مجرد ارتقاء معیشت کارکنان را یکی از راهبردهای ناجا دانست و مطرح کرد: بازرسی در این موضوع باید در بخش اجرای عدالت در تأمین و بهبود وضعیت معیشتی کارکنان نیز نظارت داشته باشد وتحقق عدالت در توزیع امکاناترفاهی برای کارکنان از وظایف بازرسی است.

سردار مجرد با تاکید بردیدار با خانواده شهدا و ایثارگران،گفت: تحقق این موضوع می تواند در افزایش روحیه و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موثر باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه کاهش تلفات جاده ای نیز از برنامه های اساسی نیروی انتظامی است عنوان کرد: این مهم در دستور کار راهور قرار گرفته است و بازرسی نیز باید بر روند چگونگی و تحقق این رویکرد نظارت داشته باشد.

وی همچنین گفت: رسیدگی به شکایاتی که از سوی شهروندان در خصوص نحوه رفتار برخی کارکنان اعلام می شود نیز از وظایف اصلی بازرسان است.

رئیس بازرسی کل ناجا در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم در پیشبرد اهداف سازمان گام های مثمرثمری برداریم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1395 ، کد مطلب: 13950225000820 www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین