پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۷۳۵۷۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
حاجی‌دلیگانی: از آن زمان تاکنون قیمت بنزین از لیتری ۱۰۰ تومان به ۱۰۰۰ تومان افزایش یافته و درآمد دولت نیز بالا رفته، اما میزان یارانه نقدی از زمان اجرا تاکنون ثابت مانده و افزایش نیافته است؛ بنابراین نمایندگان پیشنهاد طرح افزایش یارانه نقدی در بودجه سال ۹۸ را مطرح خواهند کرد.
شعارسال: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از پیشنهاد طرح افزایش میزان یارانه نقدی به ۹۱ هزار تومان در بودجه سال ۹۸ خبر داد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میزان یارانه نقدی از زمان اجرای این قانون افزایش نیافته است، گفت: قطعا نمایندگان پیشنهاد طرح افزایش میزان یارانه نقدی در بودجه سال ۹۸ را مطرح می‌کنند.

وی درباره میزان افزایش یارانه نقدی در سال آینده، افزود: با توجه به تورم و افزایش قیمت کالا‌ها، یارانه نقدی حداقل باید به میزان ۲ برابر افزایش یابد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: قرار بود تا با اجرای هدفمندی یارانه‌ها، قیمت فراورده‌های نفتی بالا رود و درآمد دولت از این طریق افزایش یابد؛ مردم نیز با مدیریت مصرف و دریافت یارانه نقدی متضرر نشوند و چیزی از دست ندهند.

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: از آن زمان تاکنون قیمت بنزین از لیتری ۱۰۰ تومان به ۱۰۰۰ تومان افزایش یافته و درآمد دولت نیز بالا رفته، اما میزان یارانه نقدی از زمان اجرا تاکنون ثابت مانده و افزایش نیافته است؛ بنابراین نمایندگان پیشنهاد طرح افزایش یارانه نقدی در بودجه سال ۹۸ را مطرح خواهند کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو ، تاریخ انتشار: 13 آذر 1397 ، کدخبر: 382583 ، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین