پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۳۸
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
مظلومیت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی چقدر مضاعف می‌شود وقتی شاهدیم كه بی‌تدبیری برخی فرزندان و دوستانش چون شمشیری بر او وارد می‌شود و او باید این همه را تحمل و تدبیر كند؟

شعار سال: روزنامه اعتماد در ستون یادداشت امروز خود نوشت: در روزهای اخیر ملاقات یک چهره سیاسی منسوب به یکی از شخصیت‌های بزرگ انقلاب با جمعی از بهاییان، در محافل سیاسی و رسانه‌ای جنجال‌آفرین شد.فائزه هاشمی، فرزند آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به دنبال آزاد شدن برخی زنان بهایی از زندان، به ملاقات آنان رفت و به دنبال آن، عكسی هم از آن جلسه در فضای مجازی و سایت‌ها انتشار یافت.

طبیعی است كه بسیاری از اقشار جامعه از این اقدام ناراضی شوند و به او بتازند و به دنبال آن، به شخص رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام هم حمله كنند.

در این وضعیت كه كلیت نظام هرگونه ارتباط تشكیلاتی میان فرقه بهاییت در ایران با سازمان اصلی آن در اسراییل را جرم تلقی می‌كند و برخی از این عناصر تشكیلاتی را به دلیل ارتباط با دشمن، مجرم می‌شناسد، یك چهره سیاسی شناخته شده به این دلیل كه مدتی را با چند بهایی در زندان بوده، به ملاقات آنان می‌رود و اساسا لحاظ نمی‌كند كه پیشینه خودش چیست، به كدام جریان سیاسی تعلق دارد، فرزند چه كسی است.

این بی‌تدبیری را چگونه می‌توان توجیه كرد؟ طبیعی است كه این تصمیم فائزه هاشمی كاملا اقدام شخصی و فردی اوست و بدون مشورت با دیگران صورت گرفته است. اما مگر می‌شود پیامدهای منفی چنین اقدامی را در نظر نگرفت؟ مظلومیت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی چقدر مضاعف می‌شود وقتی شاهدیم كه بی‌تدبیری برخی فرزندان و دوستانش چون شمشیری بر او وارد می‌شود و او باید این همه را تحمل و تدبیر كند؟

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ميزان، تاریخ انتشار: 27 ارديبهشت 1395، کد مطلب: 174131:www.mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین