پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۹۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره‌ی شهدای استان خراسان جنوبی که در تاریخ ۱۴ آبان ۹۷ برگزار شده بود، صبح امروز (سه‌شنبه) در محل این همایش در بیرجند منتشر شد.
دشمن در تهاجم به معنویات نیز همچون جنگ سخت، شکست خواهد خورد
شعارسال: حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار، استان خراسان جنوبی را استانی مومن‌خیز و عالم‌پرور خواندند و با تجلیل از سابقه حضور پر شور و موثر مردم این استان در نهضت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفتند: امروز بزرگداشت شهیدان از بهترین و شریف‌ترین کارهاست و کشور به آن احتیاج دارد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تهاجم خطیر دشمنان در مسائل معنوی، افزودند: البته رویش‌های انقلاب در سراسر کشور محسوس است و با تلاش و گسترش این رویش‌ها، دشمن در تهاجم به معنویات نیز همچون جنگ سخت، شکست خواهد خورد.

ایشان با تاکید بر لزوم برگزاری با کیفیت بزرگداشت شهیدان و ثبت و ضبط خاطرات و شرح احوال آنان، گفتند: شهیدان عزیز در زمان حیاتشان با جان خود وارد میدان دفاع شدند، و امروز با هویت و معنویت خود از کشور و اسلام دفاع می‌کنند، بنابراین دفاع مقدس تمام‌شدنی نیست و یک حقیقت در حال پیشرفت است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 20 آذر 1397 ، کدخبر: 3970920032 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
0
0
م.م77
یقینا همینطوره ولی تنها جای شک برای همه دولت خدا ناباور و کدخداپرست است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین