پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۳۱۱
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
رئیس کمیته‌ تحقیق و تفحص از وضعیت ویلاسازی و تصرف غیرمجاز زمین‌های شمال کشور گفت:‌ طبق قانون ویلاسازی دولت در سواحل خزر ممنوع است و مجلس پیگیر این موضوع است.

شعارسال: جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ ویلاسازی‌های دولت در سواحل خزر طبق قانون خلاف است و با توجه به اینکه دولت در این زمینه پرونده قطوری نیز دارد بنابراین تخلفات مذکور در کمیته تحقیق و تفحص مجلس مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته‌ تحقیق و تفحص از وضعیت ویلاسازی و تصرف غیرمجاز زمین‌های شمال کشور افزود:‌ با توجه به حجم بالای تخلفات دولت در حوزه ویلاسازی در سواحل خزر که طبق قانون ممنوع است چندی پیش تحقیق و تفحص و تشکیل کمیته‌ای ویژه برای بررسی این موضوع توسط بنده در مجلس مطرح شد.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر کمیته و هیئت‌های مربوطه برای رسیدگی به تخلفات دولت در حوزه ویلاسازی در سواحل خزر تشکیل شده‌اند و هم‌اکنون مشغول جمع‌آوری و تدوین گزارشات و مستندات خود از دستگاه‌های مختلف هستند.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده با برآیند و نتایج مثبتی که از انجام تحقیق و تفحص‌ در حوزه تخلفات دولت در بخش ویلاسازی‌های غیرقانونی به دست می‌آید علاوه بر جلوگیری از بروز تخلفات مشابه‌ می‌توان در راستای سالم‌سازی دستگاه‌ها گام‌های مثبت خوبی را برداشت.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد قضیه صندوق نوآوری و شکوفایی نیز بیان داشت:‌ با توجه به انحرافات اساسی که در این مجموعه انجام شده است بنده طرحی را در رابطه با تحقیق و تفحص از صندوق نوآوری و شکوفایی تهیه کرده و به کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارائه دادم.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق نوآوری و شکوفایی با تأکید بر اینکه انحرافات صندوق نوآوری و شکوفایی کاملاً آشکار و هویدا است گفت:‌ کمیته مخصوص و هیئت‌های ویژه جهت رسیدگی به این پرونده هم‌اکنون در مجلس شکل گرفته است و اعضاء مشغول جمع‌آوری اطلاعات و گزارشات لازم هستند.

وی با تأکید بر اینکه مجلس با انجام تحقیق و تفحص‌ها درصدد بررسی انحرافات شکل‌گرفته در دستگاه‌ها و اعاده حقوق بیت‌المال است خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در این مدت کوتاه باقی‌مانده از عمر مجلس فعلی تحقیق و تفحص‌های لازم در حوزه‌های مختلف را به نحو مطلوبی به انجام برسانیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت رویداد گیلان، تاریخ انتشار: 29آذر1397 ، کدخبر: 24304: www.rooydadegilan.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین