پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۸۲۲
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
رئیس سابق یکی از شعب بانک تجارت کرمان فردا در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی محاکمه می‌شود.بخش اول پرونده در چند اتهام اخلال در نظام اقتصادی، پول‌شویی، اختلاس، جعل راجع به متهم ردیف اول مفتوح است. گردش مالی چک‌های فاقد پشتوانه‌ی بین بانکی در این پرونده دوازده هزار میلیارد تومان و رقم ضمانت‌نامه‌های فاقد مصوبه و بدون قرارداد بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان است که بخش عمده‌ای از آن‌ها در نتیجه‌ی اقدامات مجرمانه‌ی متهم ردیف اول پرونده صورت گرفته است.

شعار سال: ع. ع، رئیس سابق یکی از شعب بانک تجارت کرمان فردا دوشنبه سوم دی ماه، در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم مفسدان و اخلالگران اقتصادی محاکمه می‌شود.

دادگاه این متهم به صورت علنی و به ریاست قاضی صلواتی برگزار می شود.

بخش اول پرونده در چند اتهام اخلال در نظام اقتصادی، پول‌شویی، اختلاس، جعل راجع به متهم ردیف اول مفتوح است. گردش مالی چک‌های فاقد پشتوانه‌ی بین بانکی در این پرونده دوازده هزار میلیارد تومان و رقم ضمانت‌نامه‌های فاقد مصوبه و بدون قرارداد بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان است که بخش عمده‌ای از آن‌ها در نتیجه‌ی اقدامات مجرمانه‌ی متهم ردیف اول پرونده صورت گرفته است. در این پرونده، مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان وجه ضمانت‌نامه‌ها به بیت‌المال عودت شده است. این پرونده ۲۰۰ صفحه ای، یکی از پرونده های فساد کلان اقتصادی است که چندین متهم دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری مهر تاریخ انتشار 2 دی 97، کدخبر: 4493055، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین