پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۲۰۸
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا طی مراسمی در پایگاه «بگرام» گفت که خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان شایعه است.

شعارسال:رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا طی مراسمی در پایگاه «بگرام» گفت که خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان شایعه است.

نشریه ستارز اند استریپس به نقل از ژنرال «جوزفدانفورد» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نوشت که خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان شایعه است و ماموریت این نظامیانمانند گذشته ادامه پیدا می کند.

این ژنرال آمریکایی در مراسمی که به مناسبت جشن کریسمس در پایگاه «بگرام» افغانستانبرگزار شده بود، با اشاره به نشر گزارش‌هاییمبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان خطاب به آنهاگفت:در اطراف شماشایعات گوناگونی پخش می‌شوداما ماموریتی که شما امروز دارید همان ماموریتی است که در گذشته داشتید.

به گفته وی هر تغییری که در این مورد به وجود بیایداول ژنرال «اسکات میلر» فرمانده نیروهای آمریکایی در افغانستان از آن آگاه می‌شود.

هفته گذشته «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرده بود که نیمی از نظامیان آمریکایی را از افغانستان خارج می‌کند، تصمیمی که با واکنش‌های داخلی و خارجی روبه رو شد.

اما ژنرالاسکات میلر فرمانده ماموریت حمایت قاطع ناتو روز یکشنبه هفته جاری در سفر به ولایت «ننگرهار» گفته بود، هنوز هیچ فرمانی مبنی برخروج نیروهای آمریکایی از افغانستان به وی ابلاغ نشده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار5 دی 97، کدخبر: 4495060،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین