پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۴۷۵
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

شعار سال: متن کامل پیام هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه بابت درگذشت آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح زیر است:

«درگذشت مجاهد نستوه و فقیه ربانی حضرت آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی را که در طول حیات فقهی، قضایی و سیاسی خویش قائل به اعتدال و رأفت اسلامی بود به محضر مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» و بیت سوگوار تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن عالم عالیقدر غفران واسعه‌الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.»

آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت‌نظام ساعتی پیش پس از مدت‌ها تحمل بیماری در سن 70 سالگی دارفانی را وداع گفت.

این گزارش حاکی است که آیت‌الله شاهرودی متولد 1327 در شهرنجف و از سال 1373 در دوره‌های مختلف (سوم، چهارم، پنجم، ششم و هفتم) عضو شورای نگهبان بود.

در ادامه این گزارش آمده است که رئیس مجمع تشخیص مصلحت‌نظام بین سال‌های 1378 تا 1388 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان رئیس قوه‌قضاییه منصوب شد و نماینده مجلس خبرگان رهبری در دوره‌های سوم، چهارم و پنجم بود.

در پایان این گزارش آمده است که او از سال 1396 ریاست مجمع تشخیص مصلحت‌نظام و از سال 1390 ریاست هیأت‌عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه را با حکم رهبر معظم انقلاب بر عهده داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 4 دی 97، کد مطلب: 792256:www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین