پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۳۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
فرماندار بروجرد با اشاره به ناوگان فرسوده اتوبوس‌رانی بروجرد، بر لزوم اختصاص تسهیلات لازم به شهرداری این شهر تاکید کرد.
شعار سال: فرماندار بروجرد با اشاره به ناوگان فرسوده اتوبوس‌رانی بروجرد، بر لزوم اختصاص تسهیلات لازم به شهرداری این شهر تاکید کرد.

 رضا آریایی عصر جمعه در بازدید معاون عمرانی وزیر کشور از پروژه های شهرداری بروجرد، اظهار داشت: انتظار می رود با توجه به توانی که در سازمان شهرداری های کشور وجود دارد مشکلات شهرداری بروجرد هرچه سریع تر برطرف شود.

وی با اشاره به سازمان اتوبوسرانی شهرداری بروجرد، تصریح کرد: این سازمان ناوگانی بسیار فرسوده دارد، در برخی از مناطق مانند دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد شرایطی مشابه دانشگاه علوم تحقیقات را دارد، ممکن است اتفاقات ناگواری رخ دهد که تاسف بار خواهد بود و امید است در راستای تقویت سازمان اتوبوسرانی بروجرد نگاه ویژه ای انجام شود.

فرماندار بروجرد، افزود: همچنین ساختمان شهرداری بروجرد در زلزله سال ۸۵ شهر تخریب شد و بعد از گذشت ۱۳ سال هنوز این ساختمان ساخته نشده است و در حال حاضر شهرداری بروجرد در ساختمان های کناری فعالیت می کنند.

آریایی، گفت: قرار است با صحبت هایی که با وزارت کشور انجام شده و با همکاری دفتر فنی، طرحی برای تجاری و اقتصادی کردن این ساختمان ها ارائه دهند که اجرای آن مساعدت پرداخت تسهیلات سازمان شهرداری ها را می طلبد.

وی، تاکید کرد: اگر از محل تسهیلات سازمان شهرداری ها به شهرداری بروجرد اعتباراتی تزریق شود می توان امیدوار بود، چرا که در حال حاضر سرمایه گذار برای انجام این طرح پای کار است، اما شهرداری بروجرد تمایل دارد این طرح را خود اجرا کند.

فرماندار بروجرد، ادامه داد: اگر این تسهیلات با نرخ سود ارزان قیمت در اختیار شهرداری بروجرد قرار بگیرد خیلی مناسب تر است.

آریایی همچنین با اشاره به واحد آتش نشانی بروجرد، افزود: در بروجرد ساختمان هایی با ۱۳ طبقه داریم دارد که در هنگام بروز حادثه مانند حریق، نردبانی برای اطفا آن در آتش نشانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اگر چه در این ساختمان ها تمهیداتی اندیشیده شده است، اظهار داشت: برای برطرف شدن این مشکل نیاز است آتش نشانی بروجرد به نردبان مجهز شود.

فرماندار بروجرد با اشاره به قانون شهرداری های کشور، تاکید کرد: چندین دهه است که قانون شهرداری های کشور دست نخورده و اکثریت مطلق تبصره ها و الحاقیه ها در این قانون قدیمی بوده که لازم است بروز شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیار دلیران، تاریخ انتشار: 15 دی 1397، کدخبر:  ۴۵۰۳۹۱۰، www.dyaredaliran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Seychelles
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
همه ناوگان های حمل ونقل شهرستان ها فرسوده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین