پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۴۱۹
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
معاون شهرداری خرم‌آباد از وجود 100 دستگاه اتوبوس درون شهری در این شهر خبر داد.

شعار سالمحمد فتحی بیرانوند بیان کرد: شهر خرم‌آباد دارای بیش از 100 دستگاه اتوبوس بوده که اکثر این تعداد متعلق به بخش خصوصی است.

وی افزود:وضعیت سن اتوبوس‌های خرم‌آباد راضی کننده نیست و این ناوگان یکی از فرسوده ترین ناوگان‌های اتوبوس کشور بوده و امیدواریم با توجه به سیاست دولت در زمینه جوانسازی ماشین‌های سنگین بتوانیم در آینده‌ای نزدیک ناوگان اتوبوسرانی جوانی داشته باشیم.

معاون شهرداری خرم‌آباد مطرح کرد: برای نوسازی ناوگان اتوبوسی شهر خرم‌آباد طبق رایزنی‌هایی که با اتحادیه انجام داده‌ایم قرار است تعدادی اتوبوس جدید به ناوگان حمل نقل عمومی اضافه شود.

فتحی بیرانوند اظهار کرد: قیمت یک دستگاه اتوبوس در حال حاضر بیش از 650 میلیون تومان بوده که طبق مصوبه دولت خریدار 17.5 درصد قیمت را پرداخت می‌کند و دولت 82.5 درصد را به صورت یارانه به خریدار کمک میکند و بعد از 10 سال پرداخت اقساط خودرو به صورت کامل واگذار می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار اردیبهشت 97، کدمطلب:۱۳۹۷۰۲۰۳۰۰۰۰۰۲ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین