پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۳۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶
شهردار مشهد گفت: به‌زودی تاکسی تلفنی ویژه جانبازان و معلولان در مشهد راه‌اندازی می‌شود.

شعار سال: شهردار مشهد گفت: به‌زودی تاکسی تلفنی ویژه جانبازان و معلولان در مشهد راه‌اندازی می‌شود.

 قاسم تقی‌زاده خامسی در دیدار با جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) با بیان اینکه «از صمیم قلب به دنبال این هستم تا شهر برای جانبازان و معلولان مناسب‌سازی شود»، اظهار کرد: اولین اقدام که در طرح استقبال از بهار ۹۷ صورت گرفت گل‌کاری داخل و جلوی در منازل جانبازان توسط معاونت خدمات شهری شهرداری در آستانه سال نو بود.

وی با بیان اینکه «تاکنون منزل ۶۷ تن از جانبازان گل‌کاری شده است»، ادامه داد: طرح دیگری که در این راستا به اجرا گذاشته شده مناسب‌سازی ورودی و خروجی منازل این جانبازان به معابر شهری و پیاده‌روها جهت تسهیل آمدوشد آنان است.

شهردار مشهد تصریح کرد: در راستای تسهیل رفت و آمد معلولان و جانبازان با وسایل نقلیه عمومی، ۲۰ دستگاه اتوبوس مناسب‌سازی شده برای سوار و پیاده شدن معلولان به ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه شده است. همچنین مناسب‌سازی پیاده‌روهای شهر برای معلولان نیز توسط معاونت شهرسازی شهرداری مشهد در حال انجام است.

شهردار مشهد افزود: لیست منازل جانبازان در حوزه خدمات شهری موجود است تا در زمستان و هنگام بارش برف به صورت ویژه برای برف روبی و نمک پاشی جلوی در منزل این عزیزان انجام شود.

وی اظهار امیدواری کرد با انتصاب مشاور امور معلولان و انجام کارهایی که برای فرهنگسازی در حوزه جانبازان و معلولان آغاز شده است، مانند همه کشورهای دنیا شاهد احترام مردم کشورمان به معلولان و جانبازان باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 17 فروردین 97، کدمطلب:97011704170، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
چه اتفاق قشنگ.و خوبی که میتونه به صورت استارتاپ در کل کشور اجرا بشه
مخصوصا شهرای بزرگ مثل تهران
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین