پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۸۰۶۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
وزیر دارایی آلمان در مصاحبه‌ای تاکید کرد که دوران شکوفایی و رونق اقتصادی آلمان رو به اتمام است.

شعارسال:"اولاف شولتز"، وزیر دارایی آلمان و معاون صدر اعظم این کشور در مصاحبه‌ای با نشریه  آلمان تاکید کرد که سال های رشد و شکوفایی و غنای اقتصادی آلمان تمام شده است. وی اعلام کرد که پایان دوران شکوفایی اقتصاد کشورمان فرا رسیده است. وی انتظار هیچ گونه درآمد اضافی پیش بینی نشده برای کشورش را ندارد.

وی همچنین تصریح کرد که دوران زیبایی که دولت همواره مالیات های بیش از حد انتظار را دریافت می کرد پایان یافته است.

شولتز افزود: برای سال 2019 البته انتظار یک مازاد مالیاتی را می توان داشت اما دوران حاصلخیز و پررونق اقتصادی در کشور ما حالا در حال اتمام است.

وزیر دارایی آلمان همچنین با نگاهی به انتخابات پارلمانی بعدی تاکید کرد که صدر اعظم بعدی آلمان باید از حزب وی (سوسیال دموکرات) باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا وی برای صدر اعظمی بعدی آلمان روی خودش حساب می کند با آری جواب داده و از تمایل خود برای تصاحب این سمت خبر داد.

وی در بخش دیگری از مصاحبه با نشریه بیلد آلمان خواهان همبستگی همه نیروها برای اخراج پناهجویان متخلف شد. او همچنین خواستار آن است که از قوانین موجود آلمان استفاده بهتری شود و به شدت عمل در این قوانین نیازی نمی‌بیند.

وزیر دارایی آلمان گفت دولت‌های ایالتی و دولت فدرال آلمان باید در امر اخراج پناهجویانی که به کارهای خلاف دست می‌زنند، همکاری‌های بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه خطاب به هورست زهوفر، وزیر کشور آلمان گفت: «این امر باید از حمایت وزارت کشور برخوردار باشد تا کشورهایی که این پناهندگان از آنجا به آلمان می‌آیند حاضر شوند آنها را بپذیرند.»

در پی رفتار خشونت‌آمیز و ضرب‌وشتم عابران در شهر آمبرگ در شامگاه شنبه 8 دی ماه در ایالت بایرن چهار پناهجو دستگیر شدند. این چهار پناهجو که 17 تا 19 ساله در حالی که مشروبات الکلی زیادی نوشیده بودند بدون مقدمه با مشت و لگد به رهگذران حمله کردند.

پس از انتشار خبر این حادثه در رسانه‌ها هورست زهوفر، وزیر کشور آلمان بار دیگر بر خواست خود مبنی بر تسهیل مقررات اخراج سریع‌تر پناهجویان تاکید کرد. او در مصاحبه با روزنامه "بیلد" گفت: «وقتی متقاضیان پناهندگی مرتکب اعمال خشونت‌آمیز می‌شوند باید از کشور اخراج شوند.»

این حادثه در شرایطی رخ داد که در شب کریسمس در شهر بوتروپ نیز یک راننده با خودرویش به چندنفر که به شادمانی مشغول بودند حمله کرد. گفته می‌شود که این فرد دارای تمایلات خارجی‌ستیزانه بوده است.

حزب سوسیال مسیحی آلمان و هورست زهوفر، وزیر کشور که به این حزب تعلق دارد، خواستار شدت عمل بیشتری در قوانین پناهندگی هستند، اما اولاف شولتز خواستار آن است که از قوانین موجود آلمان استفاده بهتری شود. به گفته او به شدت عمل بیشتر در قوانین آلمان نیازی نیست.

وزیر دارایی آلمان همچنین بر این نکته تاکید دارد که اخراج پناهجویان به کشورهایی که خطر آنها را تهدید کند، باید متوقف شود. او در این باره گفت: «قانون اساسی ما مخالف آن است که کسی را به کشوری بفرستیم که آنجا شکنجه و مرگ در انتظارش است.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار16دی 97،کدخبر: 1916393،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
0
اقتصاد اروپا به جز انگلیس با یک سقوط وحشتناک روبرو خواهد بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین