پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۹۰۳
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: آزاد شدن 4 متهم بازداشت شده در پرونده اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با تبدیل قرار بازداشت موقت و تودیع وثیقه انجام شد.
شعار سال: دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: آزاد شدن 4 متهم بازداشت شده در پرونده اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با تبدیل قرار بازداشت موقت و تودیع وثیقه انجام شد.

محمد قاسمی دادستان مرکز استان در خصوص صدور قرار وثیقه برای متهمان پرونده اداره کل میراث فرهنگی قزوین اظهارکرد: رییس کل دادگستری استان در اخبار قبلی اعلام کرده بود در صورت تکمیل تحقیقات مقدماتی طبق مقررات قانونی نسبت به صدور قرار تامین مناسب برای متهمان بازداشت شده اقدام خواهد شد.

وی افزود: بازپرس پرونده پس از تحقیق، تفهیم اتهام و اخذ دفاعیات متهمان نسبت به فک قرار قبلی و تبدیل آن به قرار وثیقه اقدام و متهمان پس از تودیع وثیقه آزاد شدند.

قاسمی اضافه کرد: همچنین برای دونفر از مدیران ، قرار نظارت قضایی مبنی بر عدم حضور ایشان در محل کار صادر گردیده است.

دادستان مرکز استان قزوین بیان کرد: با توجه به گزارش اداره کل بازرسی استان قزوین در این پرونده برخی از مدیران اداره کل میراث فرهنگی و افرادی خارج از اداره به اتهامات تضییع حقوق بیت المال، مداخله و تبانی در معاملات دولتی، جعل سند، اختلاس و ارتشاء از سوی دادسرای قزوین تحت تعقیب قرار گرفته اند که پرونده هنوز در مراحل ابتدایی است و تحقیقات بدون وقفه ادامه دارد.

قاسمی یادآور شد: دستگاه قضایی استان فارغ از هرگونه نگاه سیاسی و جناحی، صرفا بر اساس قانون به پرونده ها رسیدگی می کند و انتظار این است که اخبار مرتبط با این پرونده از طریق روابط عمومی دادگستری قزوین پیگیری شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 17 دی 1397، کدخبر: 13971017000659 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین