پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۸۳۱
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹
علی‌رضا جهانگیری در حساب کاربری خود در توئیتر به وضع تحریم علیه کشورمان توسط شورای اروپا انتقاد کردو گفت:کشورهای غربی بر اساس احتمالات غیرمستقیم و فرض‌های دروغین عمل می‌کنند و به‌راحتی واقعات آشکار را نادیده می‌گیرند. درواقع، اتحادیه اروپا میزبان گروه‌های تروریستی بوده و آنها را به خاطر فعالیت‌های غیرقانونی خود آزاد می‌گذارد، اما بر فرض‌های غلط و داستان‌های غیرقابل‌قبول علیه ایران عمل می‌کند.

شعارسال: سفیر جمهوری اسلامی ایران در لاهه هلند اروپا را پناهگاه تروریست‌های ضد ایرانی دانست.

 علی‌رضا جهانگیری در حساب کاربری خود در توئیتر به وضع تحریم علیه کشورمان توسط شورای اروپا انتقاد کرد.

وی در توئیتر خود نوشت: کشورهای غربی بر اساس احتمالات غیرمستقیم و فرض‌های دروغین عمل می‌کنند و به‌راحتی واقعات آشکار را نادیده می‌گیرند. درواقع، اتحادیه اروپا میزبان گروه‌های تروریستی بوده و آنها را به خاطر فعالیت‌های غیرقانونی خود آزاد می‌گذارد، اما بر فرض‌های غلط و داستان‌های غیرقابل‌قبول علیه ایران عمل می‌کند.

 هفته گذشته شورای اروپا با تکرار اتهامات بی‌پایه و اساس، یک نهاد و دو شخص را به نقش داشتن در اقدام تروریستی در خاک اروپا متهم کرد و علیه آنها تحریم وضع کرد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار: 21دی 97، کدخبر:351354 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین