پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۳۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹
سفارت ایران در بغداد، برنامه دیدارهای وزیر خارجه کشورمان در سفر به عراق را اعلام کرد.پایگاه خبری شبکه «العربیه» با انتشار این خبر نوشت: قرار است رئیس دستگاه دیپلماسی ایران، دوشنبه (14 دسامبر) با «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر و «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان و «برهم صالح» رئیس‌جمهور عراق دیدار کند. بر اساس این گزارش، ظریف قرار است روز سه‌شنبه در اربیل با مقامات مسئول منطقه کردستان دیدار و گفت‌وگو کند. سفر او به عراق، پنجشنبه به پایان می‌رسد.

شعار سالسفارت ایران در بغداد با اعلام خبر سفر امروز «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به بغداد در رأس یک هیأت اقتصادی و سیاسی، توضیحاتی درباره برنامه این سفر ارائه کرد.

پایگاه خبری شبکه «العربیه» با انتشار این خبر نوشت: قرار است رئیس دستگاه دیپلماسی ایران، دوشنبه (14 دسامبر) با «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر و «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان و «برهم صالح» رئیس‌جمهور عراق دیدار کند.

بر اساس این گزارش، ظریف قرار است روز سه‌شنبه در اربیل با مقامات مسئول منطقه کردستان دیدار و گفت‌وگو کند. سفر او به عراق، پنجشنبه به پایان می‌رسد.

العربیه در ادامه این خبر نوشت: این سفر در حالی انجام می‌شود که آمریکا فشارهای زیادی بر دولت عراق اعمال می‌کند تا این کشور را از همکاری اقتصادی با ایران دور کند.

«بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت خارجه نیز دیروز اعلام کرده بود که محمدجواد ظریف، امروز در صدر یک هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی عازم عراق خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: مدیران ارشد ده‌ها شرکت کارآفرین دولتی و خصوصی وزیر امور خارجه را در این سفر همراهی خواهند کرد.

پیش از این وزیر خارجه عراق نیز از سفر همتای ایرانیش به بغداد خبر داده بود اما زمان دقیق این سفر را اعلام نکرده بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت خبری انتخاب تاریخ انتشار 23 دی 97، کدخبر: 452595، www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
0
این سفرها چه نتیجه ای برای مردم دارد آقا به فکر مشکلات مردم و جامعه باشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین