پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۵۶۷
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
رهبر حزب کارگر انگلیس مخالفت خود را با برگزاری مجدد همه پرسی در خصوص برگزیت اعلام کرد.کوربین در گفتگو با بی‌بی‌سی درباره عواقب خروج سازمان نیافته انگلیس از اتحادیه اروپا گفت این اقدام یک فاجعه برای اقتصاد خواهد بود. رهبر حزب کارگر انگلیس گفت در صورتی که توافق مورد نظر ترزا می، نخست وزیر بریتانیا، در مجلس عوام با شکست رو به‌ رو شود او خیلی زود طرح عدم اعتماد به ترزا می را به مجلس عوام تحویل خواهد داد.

شعار سال: «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر انگلیس در خصوص موضع این حزب درباره برگزاری همه پرسی مجدد در خصوص برگزیت گفت: گرچه بسیاری از افراد و گروه‌ها در انگلیس موافق همه پرسی دیگری بر سر برگزیت هستند، اما ما با این کار موافق نیستیم.

کوربین در گفتگو با بی‌بی‌سی درباره عواقب خروج سازمان نیافته انگلیس از اتحادیه اروپا گفت این اقدام یک فاجعه برای اقتصاد خواهد بود.

رهبر حزب کارگر انگلیس گفت در صورتی که توافق مورد نظر ترزا می، نخست وزیر بریتانیا، در مجلس عوام با شکست رو به‌ رو شود او خیلی زود طرح عدم اعتماد به ترزا می را به مجلس عوام تحویل خواهد داد.

روزنامه بریتانیایی گاردین گزارش داده که طرح رای عدم اعتماد به ترزا می، در صورت شکست توافق پیشنهادی او در مجلس عوام، پس از چند ساعت تقدیم مجلس می‌شود و نمایندگان می‌توانند یک روز بعد در مورد آن رای بدهند.

قرار است فردا سه‌شنبه ۲۵ دی (۱۵ ژانویه) مجلس عوام انگلیس نظر خود را نسبت به توافق پیشنهادی ترزا می در ارتباط با برگزیت اعلام کند.

یکی از ابهامات پیش‌نویس توافقنامه برگزیت به نحوه کنترل مرزهای ایرلند شمالی با جمهوری ایرلند مربوط است.

حزب اتحادگرای دموکراتیک ایرلند شمالی نسبت به توافق پیشنهادی نخست وزیر انگلیس ابراز تردید کرده است. ترزا می‌ اما برای تصویب این طرح در پارلمان به رأی این حزب نیاز دارد. مجلس عوام بریتانیا در مجموع ۶۵۰ کرسی دارد و ترزا می برای تایید توافق خود نیازمند ۳۱۸ رای است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری مهر تاریخ انتشار 24 دی 97، کدخبر: 4512571، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین