پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۷۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان گلستان تاکید کرد: آمریکا، صهیونیست‎ها و مرتجعین منطقه با جنگ اقتصادی درصدد جدایی مردم از انقلاب هستند
شعارسال: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد:همدلی در استان گلستان مثال زدنی است.

وی تصریح کرد: در راستای همدلی و امنیت همه چیز درست می‌شود جایی که امنیت نباشد سرمایه گذار نخواهد آمد و شکست همراه می‌شود.

رئیس جمهور با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمن افزود: ما عقب نشینی نخواهیم کرد و از اهداف خودمان دست برنمی‌داریم شرایط جنگ روانی و جنگ اقتصادی شرایط خاص خودش را دارد، همانطوری که در هشت سال دفاع مقدس عمل کردیم باید در مقابل دشمن بایستیم.

روحانی با تاکید بر اینکه ما آغازگر جنگ نبودیم، گفت: آنچه افتخار دولت دوازدهم است در اواخر دولت خدمات دولت را به مردم خواهم گفت.خیلی ما را بردند به لبه آتش که ما شروع کنیم و یک جا ما نقض کنیم تا قطعنامه ها را برگردانند.

رئیس جمهور ادامه داد: ما متجاوز به حقوق بین الملل نبودیم همانطور که در هشت سال دفاع مقدس ما متجاوزگر نبودیم، آژانس بین‌المللی اعلام کرده که ایران پای تعهدات خودش بوده است.

روحانی با بیان اینکه آغازگر جنگ اقتصادی آمریکا، صهیونیست‌ها و مرتجعین منطقه هستند، گفت: ملت ایران سربازان اقتصادی در کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن از به راه انداختن جنگ اقتصادی جدا کردن مردم از انقلاب است، ادامه داد: هدف دوم آنها جدا کردن خوزستان از ایران بود که به هیچ کدام از اهداف خودشان نرسیدند. مردم غیور ایران به انقلاب اسلامی عشق می ورزند و راه این انقلاب را مانند 40 سال گذشته ادامه خواهند داد.

روحانی با تاکید بر اینکه هدف آمریکا منزوی کردن ایران است، تصریح کرد: هر گونه پیشرفت و رشد در کشور با انزوا، نشدنی است، اگر در کشوری حصار کشیده شود و صادرات نداشته باشیم تکنولوژی وارد نشود رشد و توسعه در کشور نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه عدم رقابت و انحصار بلای رقابت برای کشور است، افزود: انزوا و انحصار ما را عقب می‌اندازد باید بتوانیم کالا صادر کنیم اگر جنسی فروش نرود کارخانه می‌خوابد و در انبارها کالا انباشته می شود.

رئیس جمهور با اشاره به پیشرفت صنعت هسته‌ای گفت: اگر می خواستیم تکنولوژی را از بیرون نگیریم به این پیشرفت نمی رسیدیم، ما باید با دنیا در ارتباط باشیم، آمریکا می خواهد دیواری را در ایران بنا کند اما ایران منزوی نخواهد شد.

روحانی با تاکید بر اینکه آمریکا نمی‌تواند ما را در محاصره قرار دهد، ابراز کرد: تمام کشورهای دنیا از ایران حمایت میکنند حتی در دادگاه لاحه پیروز شدیم.

وی ادامه داد: آمریکا می خواهد نقش ایران را در منطقه کمرنگ کند ،آنها نمی خواهند ایران در منطقه جزو کشورهای پیشرو و تاثیرگذار باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه یمن راه حل نظامی ندارد، گفت: در سوریه دشمنان فکر می کردند موفق مطلق هستند اما چنین نبود.

روحانی ابراز کرد: اینکه آمریکا دوست دارد ایران از منطقه کنار برود، نشدنی است هرچند وزیر خارجه ‌اش در منطقه بچرخد و به جای یک هفته، 10 هفته بماند باز هم موفق نخواهند بود. آمریکا به ایران فشار می آورد تا یک امتیاز هسته ای به آنها دهیم امروز صنعت هسته ای ایران از هر زمان دیگری بهترین شرایط را دارد.

رئیس جمهور بیان کرد: آمریکا می خواهد بازی را به هم بزند و ما تسلیم نمی شویم و سر فرود نخواهیم آورد، حق ملت پایمال نخواهد شد، مقام معظم رهبری با دقت بالای سر ملت هستند باید به آمریکا تفهیم کنیم که راه درست را انتخاب کند.

روحانی ادامه داد: در این شرایط اقتصادی فشار زیادی به مردم وارد است اینکه بگوییم نمی توانیم این مشکلات را به طور کامل از بین ببریم نادرست است، اما تلاش برای حل مشکلات مردم جزو وظایف ماست.

وی گفت: آمریکا روی سیستم بانکی، درآمدی، ارزی و حمل و نقل انگشت گذاشته تا ما را تحریم کند، ما در زمینه کشتیرانی قدم‌های خوبی برداشتیم و 10 کشتی کانتینربر خریداری کردیم.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت راه آهن اینچه برون ابراز کرد: این پروژه برای ما اهمیت زیادی دارد، اینکه طرح برقی کردن این راه آهن را تغییر دهیم؛ باید بگویم که این طرح قابل تغییر نیست، چهار سال روی این طرح کار شده است.

روحانی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی طرح مذکور را تصویب و تبدیل به قانون کرده است و در کشور روسیه این طرح به صورت قانون درآمده است و باید اجرا شود.

وی با اشاره به حادثه روز گذشته سقوط هواپیما بیان کرد: متاسفانه گوسفند را گله‌ای از مرز به صورت قاچاق خارج می‌شود، دولت به تنهایی توان حل مشکلات را ندارد، مردم باید وارد میدان شوند.

رئیس جمهور با اشاره به نوسانات قیمت دلار ابراز کرد: دستگاه های نظارتی و قوه قضائیه باید در این زمینه ورود کنند همه باید دست به دست هم دهیم و کشور را نجات دهیم.

روحانی با تاکید بر اینکه باید دشمن را شکست دهیم، گفت: باید از مسیر سخت تحریم عبور کنیم همه اینها با اتحاد، راستگویی و ایمان به حق امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: همه تلاش دشمنان این است که با عملیات روانی و حادثه سازی مانع انعکاس کارهای مثبت در کشور شوند که البته ضعف رسانه های خودی و ضعف گزارش دهی در داخل نیز در این موضوع دخیل است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 25 دی 1397 ، کدخبر: 13971025000388 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
0
با این کار ها مردم به اون ها رو نمیارن چرا که میدونن آمریکایی ها خیرشون رو نمی خوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین