پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۰۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
تقابل قدیمی مرحوم هاشمی‌رفسنجانی و موسوی‌خوئینی‌‌ها با مصاحبه اخیر وی وارد فاز جدید شده است و هاشمی در خاطرات خود از سهم‌خواهی خوئینی‌ها حرف زده است.رئیس شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز، هاشمی را فردی دانست، قصد مهندسی در انتخابات را داشته است. وی گفته است: این روزها تعبیری به‌اسم «مهندسی انتخابات» را به‌کار می‌برند.

شعار سال: موسوی‌خوئینی‌ها درباره رفتارهای هاشمی در دوران مسئولیتش حرف‌های زیادی را به میان کشید. وی در بخشی از گفتگوی خود گفته است؛ هاشمی برای رسیدن به منافع خود قانون را دور می‌زد.

رئیس شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز، هاشمی را فردی دانست، قصد مهندسی در انتخابات را داشته است. وی گفته است: این روزها تعبیری به‌اسم «مهندسی انتخابات» را به‌کار می‌برند. آقای هاشمی آن زمان را در نظر بگیرید با آن روابط و امکانات و قدرت نه آقای هاشمی سال‌های آخر را، آقای هاشمی آن زمان می‌توانست انتخابات را جوری مهندسی کند که آن نتیجه‌ای که می‌خواهد گرفته شود.

از سوی دیگر نشان می‌دهد، این تقابل منشأ قدیمی دارد. هاشمی رفسنجانی در کتاب خاطرات خود به سهم خواهی موسوی خوئینی‌ها از آیت‌الله خامنه‌ای اشاره کرده است.

در کتاب خاطرات هاشمی آمده‌: در ۳۰ مرداد سال ۱۳۶۸، موسوی‌خوئينی‌ها آمد، نزد من؛ از رهبر انقلاب رنجيده، به خاطر اينكه وی را رئيس قوه قضائيه نكرده است.

به وی گفتم آيت‌الله خامنه‌ای مايلند در دفتر خودشان كاری به ما واگذار کنند؛ نپذيرفت. وی گفت بنا دارد با انتخابات ميان دوره‌ای به مجلس برود. پيشنهاد همكاری با نهاد رياست جمهوری را هم دادم. گفت اگر بنا باشد كاري را بپذيرد، اين را می‌پذيرد. وی در انتخابات مجلس چهارم شرکت کرد، ولی به گفته‌ای خودش رأی نیاورد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا،  تاریخ انتشار 27 دی 97، کدخبر: 352982، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
0
0
از اول هاشمی و خوئینی ها آب شون تو یه جوب نمی رفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین