پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۴۴۳
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از توزیع سه هزار و ۱۷۷ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در استان برای تنظیم بازار قیمت این محصولات از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

شعارسال: احمد دهقان، با بیان این خبر اظهار داشت: از این میزان اقلام پروتئینی توزیع شده از ابتدای سال جاری تاکنون در حدود 1779 هزار تن گوشت مرغ منجمد و 1366 تن گوشت قرمز منجمد و 32 تن گوشت قرمز منجمد گوسفندی است.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع 151 تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی نیز در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف استان توزیع شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: توزیع گوشت منجمد گاوی هم به قیمت 29 هزار تومان و برنج تایلندی از دو نوع هومالی و GTC به قیمت 5 هزار و 980 تومان و 4 هزار و 688 تومان برای مصرف کنندگان تا تثبیت قیمت در بازار استان ادامه خواهد داشت.

دهقان یادآور شد: در حال حاضر در راستای تعادل قیمت بازار مرغ توزیع مرغ منجمد به قیمت 8 هزار و 900 تومان و گوشت مرغ گرم به قیمت 11 هزار و 500 تومان در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مرغ فروشی‌های معین آغاز شده که تا تعادل بازار ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: گوشت قرمز و مرغ تازه و منجمد به اندازه کافی وجود دارد و هیچ‌گونه کمبودی در این زمینه نداریم و به هر میزان که نیاز باشد تأمین و به بازار عرضه و توزیع می‌شود.

دهقان در مورد توزیع تخم مرغ به قیمت تنظیم بازار گفت: طبق توافق انجام گرفته با واحدهای مرغ تخم‌گذار در استان، از اوایل بهمن ماه نسبت به توزیع تخم مرغ به قیمت 13 هزار و 800 تومان برای مصرف کنندگان در سطح استان اقدام خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 27دی1397 ، کدخبر: 1925192: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین